کد خبر : 1276633 | 29 مهر 1394 ساعت 11:31 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - مونشن گلادباخ

دو تیم یوونتوس و مونشن گلادباخ، امشب در ورزشگاه یوونتوس آره نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - مونشن گلادباخ
به گزارش "ورزش سه"، یووه برای ادامه روند خوبش در چمپیونزلیگ، به یک پیروزی خانگی نیاز دارد که به نظر کار سختی برای شاگردان آلگری نباشد.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری در سری آ، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و بسیار دور از انتظار ظاهر شده‌اند، با این حال، در اروپا و در گروه مرگ رقابت‌ها، بیانکونری ها بسیار درخشان ظاهر شده و در صدر جدول قرار دارند. یووه برای ادامه این روند، به کسب پیروزی در دیدار امروز نیاز دارد ولی به نظر نمی‌رسد که کار سختی مقابل حریف پیش روی داشته باشند.مارتین کسرس و استفان لیشت‌اشتاینر، مصدومین یووه هستند و احتمالا کوادرادو، جای لیشت‌اشتاینر را پر خواهد کرد. همچنین به احتمال زیاد، دیبالا از ابتدا در میدان خواهد بود. به جز این دو تغییر، انتظار تغییر دیگری نسبت به دیدار مقابل اینتر انتظار نمی‌رود.

مونشن گلادباخ


مونشن گلادباخ بدون کسب امتیاز و با دو شکست مقابل سیتی و سویا، در قعر جدول گروه مرگ رقابت‌ها قرار گرفته است. در صورت شکست در دیدار امروز، عملا کار آنها در چمپیونزلیگ امسال به پایان خواهد رسید و شانس بسیار کمی برای صعود خواهند داشت. با این حال، آنها در اوایل هفته موفق شدند 5-1 آینتراخت را شکست داده و با روحیه ای بالا پا به دیدار امروز خواهند گذاشت. پاترین هرمان، مارتین استرانزی و نیکو شولز، مصدومین مونشن گلادباخ هستند که این بازی را از دست خواهند داد.

دیدگاه‌ها