کد خبر : 1276876 | 30 مهر 1394 ساعت 09:15 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید پیگرینی از کوین دی‌بروین

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از کوین دی‌بروین، زننده گل پیروزی بخش تیمش مقابل سویا در دقایق پایانی پرداخت.

تمجید پیگرینی از کوین دی‌بروین
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی از دقیقه 37 با نتیجه 1-1 پیگیری می‌شد، دی‌بروین در دقیقه 92 موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و سیتی را به یپروزی برساند تا آنها به یک امتیازی یووه برسند. پیگرینی نیز به تمجید از هافبک جوان بلژیکی تیمش پرداخت.

او گفت:"ما کوین را خریدیم چون فکر می‌کردیم که او بازیکن خیلی خلاقی است و با او گل به تیم می‌آید. تیم ما همیشه به دنبال نمایش یک بازی زیبا و هجومی است و به همین دلیل به بازیکنان خوب نیاز دارد."

پیگرینی در اواسط بازی تغییراتی تاکتیکی در تیم ایجاد کرد ولی معتقد است که دلیل پیروزی تیمش این تغییرات نبوده است. او اادمه داد:" نه فکر نمی‌کنم دلیلش تغییرات تاکتیکی بوده است. تیم شخصیت خیلی خوبی دارد. بازی نزدیکی بود و تیم‌ها خیلی خوب بازی کردند و متمرکز بودند. بازی نزدیکی بود ولی با شخصیتی که تیم ما داشت، سعی کردیم در نهایت به گل برسیم. در بیشتر دقایق به ایجاد موقعیت نیاز داشتیم و در نیمه دوم، نمی‌توانستیم چنین کاری انجام دهیم. روی نیمکت هم دستمان باز نبود و فقط بازیکنان دفاعی داشتیم. سعی کردیم با آزاد کردن یحیی توره، کار را برای تیم راحت تر کنیم."

دیدگاه‌ها