کد خبر : 1276979 | 30 مهر 1394 ساعت 17:27 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پوگبا: از موراتا عصبانی هستم

پل پوگبا در انتهای بازی یوونتوس و مونشن گلادباخ که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، به خبرنگاران گفت که از دست موراتا بدین خاطر که در یک صحنه به او پاس نداده عصبانی است.

پوگبا: از موراتا عصبانی هستم
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در زمین خود برابر بروسیا مونشن گلادباخ به تساوی بدون گل رضایت داد. در این بازی پوگبا در دو صحنه می توانست به گل دست یابد. یک بار ضربه آزاد او را دروازه بان حریف به زیبایی مهار کرد و بار دوم زمانی بود که موراتا می توانست در موقعیتی بسیار مناسب او را صاحب توپ کند اما در عوض، خودش اقدام به شوتزنی کرد.

پوگبا پس از اتمام بازی به خبرنگاران گفت:" از موراتا عصبانی شدم چون در یک صحنه بجای شوت زدن، می توانست به من پاس بدهد تا من گل بزنم. امیدوارم در بازی های بعدی و در شرایطی که موقعیت من بهتر است، خودخواهی نکرده و پاس بدهد."

پوگبا در این فصل پیراهن شماره 10 یووه که زمانی بر تن بزرگانی چون پلاتینی و باجو بوده را به تن می کند. برخی معتقدند که افت او به دلیل فشار پوشیدن پیراهن شماره 10 است. پوگبا در واکنش به این موضوع گفت:" خیر، من هیچ فشاری بخاطر این مساله روی خودم حس نمی کنم. شماره پیراهن فقط یک عدد است نه چیز دیگری. شاید پیراهن دیگری هم می پوشیدم اوضاع به همینگونه می شد.

من فقط کاری که مربی به من می گوید را انجام می دهم و به حواشی علاقه ای ندارم. 100 درصد تمرکزم روی بازی های یوونتوس است نه چیز دیگری.شک ندارم که به زودی گلزنی هایم شروع می شود که این مساله به نفع من و یووه خواهد بود."

دیدگاه‌ها