کد خبر : 1277388 | 03 آبان 1394 ساعت 16:33 | 147.1K بازدید | 25 دیدگاه

با 50 ضربه شلاق در تلویزیون

تشکیک جدی درباره احضاریه عربشاهی (عکس)

ضیا عربشاهی هافبک دهه 60 پرسپولیس بعد از ادعای جنجالی شلاق خوردن بابت شکایت افشین پیروانی امروز این حکم را رسانه ای کرده است .

تشکیک جدی درباره احضاریه عربشاهی (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، عربشاهی درحالی این برگه را منتشر کرده که روی تاریخ آن لاک گرفته شده است. منابع نزدیک به افشین پیروانی می گویند تاریخ این حکم 2.9 .1392 است که عربشاهی به دلیل آنکه تاریخ آن به گذشته خیلی دور مربوط می شود آن را لاک گرفته است.

نکته دیگر درباره این موضوع، تحریف موضوع مصاحبه است. این که برخلاف گفته های عربشاهی که ادعا می کند این مصاحبه را در حمایت از رفیقش حمید درخشان انجام داده است، این مصاحبه علیه پیروانی بوده و حشو و زوائدی هم ندارد که در حمایت از درخشان باشد.

ضیا عربشاهی که بازیکن سابق تیم ملی است که چهارشنبه شب به رسانه ای کردن این موضوع پرداخت و آن را تبدیل به تیتر بزرگ روزهای بی خبری فوتبال ایران کرد. او می گوید: من دوسه باری رفتم دادگاه. قاضی که من را می شناخت از شکایت تعجب کرده بود .من حرف خاصی در آن مصاحبه نگفته بودم و حکم نهایی را به نفع ایشان ندادند .اما بعد اقای پیروانی درخواست تجدید نظر داد موضوع رفت دادسرای فرهنگ و رسانه و بعد احضاریه از کلانتری آمد که بروم برای اجرای حکم. وقتی حکم آمد به محمد پنجعلی و حمید درخشان زنگ زدم و گفتم دارم می روم شلاق بخورم. ما سرمان را هم برای رفیق می دهیم. در دادسرا مرا شناختند و نمی خواستند حکم را اجرا کنند. گفتند بیا و جریمه ش را بخر اما من گفتم شلاق بزنید . مامور هم عرق ریزان حکم را اجرا کرد .

افشین پیروانی و وکیلش گفته اند به دلیل درخواست خانواده عربشاهی از پیگیری شکایت منصرف شده اند. جالب این که عربشاهی در روز سه شنبه گذشته ( یک روز پس از اجرای حکم 50 ضربه شلاق ) مهمان برنامه شبهای فوتبالی در شبکه ورزش بوده و به تحلیل بازی پرسپولیس پرداخت .

1071627

دیدگاه‌ها