کد خبر : 1278360 | 07 آبان 1394 ساعت 01:12 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی آنتونلی

پیروزی دشوار میلان مقابل کیه وو

تیم های میلان و کیه وو از هفته دهم سری آ ایتالیا در سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود میلان خاتمه یافت تا روسونری ها، دومین برد متوالی خود را جشن بگیرند.

پیروزی دشوار میلان مقابل کیه وو
به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از کسب یک برد پرزحمت و البته روحیه بخش برابر ساسوئولو در روز یکشنبه، به مصاف کیه وویی آمده بود که در آخرین بازی خود در خانه مغلوب ناپولی شده بود. میلان 13 امتیازی و کیه ووی 12 امتیازی، همسایه هم در جدول رده بندی بودند؛ جدالی بین تیم های دهم و یازدهم.

بازی در نیمه اول با برتری میلانی ها همراه بود و بازیکنان این تیم با استفاده از مزیت میزبانی، کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ با این حال روسونری ها برای خلق اولین موقعیت گل، تا دقیقه 22 صبر کردند. در این لحظه چرچی سانتر دقیقی را روی دروازه کیه وو ارسال کرد و ضربه سر برتولاچی، با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد نوبت به باکا رسید تا اقدام به شوتزنی کند اما دروازه بان کیه وو مشکلی برای مهار توپ ستاره کلمبیایی نداشت. دقیقه 32 نیزچرچی موقعیت خوبی را از دست داد. تنها بخت جدی کیه وو نیز در دقیقه 44 ایجاد شد. روی یک ضربه آزاد، پلیسیه نزدیک بود با ضربه سر، دروازه میلان را باز کند اما دوناروما، دروازه بان 16ساله میلان این توپ را مهار کرد تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.
نیمه دوم نیز با برتری میلان اغاز شد و بازیکنان این تیم نشان می دادند که برای زدن گل برتری از انگیزه بالایی برخوردارند. 7 دقیقه پس از شروع نیمه، میلانی ها به هدف خود رسیدند و توط انتونلی در دقیقه 52 به گل رسیدند.
این گل روی هوشمندی باکا به ثمر رسید، پاس عالی اینب ازیکن درون محوطه جریمه به انتونلی رسید و شوت محکم او نیز کار را به سود میلان تمام کرد تا روسونری ها 1-0 پیش بیفتند.

کیه وو برای جبران گل خورده جلو کشید اما زور لازم برای خلق موقعیت روی دروازه میلان را نداشت و در عوض این تیم میزبان بود که حداقل دو خطر بسیار جدی را روی دروازه کیه وو خلق کرد. در متن هر دو حرکت، بوناونتورا قرار داشت اما یک بار دروازه بان کیه وو مانع گلزنی این بازیکن شد و یک بار دیگر کارلوس باکا نتوانست در دهانه دروازه خود را به توپ برساند.
کیه وو نیز در دقیقه 93 به یک گل دست یافت اما داور خطای بازیکن این تیم روی دروازه بان میلان را اعلام کرد و بدین ترتیب این گل مردود اعلام شد.

سرانجام این بازی با نتیجه 1-0 به سود میلان خاتمه یافت تا این تیم با ثبت دومین برد متوالی، وضعیت خود در جدول را اندکی بهبود ببخشد. میلان حالا با 16 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

دیدگاه‌ها