کد خبر : 1278727 | 08 آبان 1394 ساعت 17:19 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

عالیشاه و نورالهی احساس ناراحتی می کردند

برانکو: در مورد رحمتی هشدار داده بودم

سرمربی پرسپولیس می گوید تساوی در آخرین ثانیه ها خوشحال کننده است اما وقتی بازی را آنالیز کنیم می بینیم که دو امتیاز از دس

برانکو: در مورد رحمتی هشدار داده بودم
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با گزارشگر تلویزیون راجع به این بازی گفت: خیلی خوشحالم که ورزشگاه پر شده بود و کسانی که اینجا آمده بودند و بازی را از تلویزیون می دیدند شاهد بازی زیبا بودند.

وی ادامه داد: هر دو تیم تا حد و مرز تحمل و توان تا ثانیه های آخر جنگیدند و تمام سعی شان این بود یک بازی جوانمردانه به نمایش بگذراند، تشکر می کنم از هوادارانی که تا ثانیه های آخر تشویق کردند و در پایان بازی شاهد نتیجه به دست آمده بودند، به بازیکنانم نیز تبریک می گویم که کم نیاوردند و خدا را شکر ما باخت نیاوردیم و از حریف هم سرتر بودیم.

سرمربی سرخ پوشان در مورد تعویض نوراللهی ادامه داد: او احساس ناراحتی می کرد، من هم صلاح دیدم بیشتر از آن صبر نکند و تعویض شود، همین مشکل را نیز با عالیشاه داشتیم، توان بدنی او افت کرده بود و این تعویض ها باعث شد ما بازی را مساوی کنیم.

برانکو در مورد عملکرد مسلمان گفت: قطعا او خوب کار کرد، او با صبوری تمام در طول این مدت تمرین می کرد و من به او گفته بودم که باید تمرین کند تا آماده تر شود، او هم با تمریناتی که انجام داد استحقاق شرکت در بازی به صورت ثابت را داشت و عالی هم بود درست مثل سایر بازیکنان.

وی در پایان در مورد اینکه آیا از نتیجه تساوی کسب شده راضی هست یا خیر گفت: وقتی ثانیه آخر تیمت مساوی کند قطعا راضی هستی اما وقتی بازی را آنالیز کنید می بینید که دو امتیاز از دست دادید، در ضمن در مورد رحمتی به بازیکنانم هشدار داده بودم که او بازیکن موفقی است.

دیدگاه‌ها