کد خبر : 1279678 | 12 آبان 1394 ساعت 08:40 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی مونشن گلادباخ - یوونتوس

دو تیم مونشن گلادباخ و یوونتوس، امشب در ورزشگاه بورسیا پارک شهر مونشن گلادباخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی مونشن گلادباخ - یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی یووه در دیدار پیشینش ، بسیاری معتقدند که این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای بیانکونری ها باشد.

مونشن گلادباخ

گلادباخ در 11 بازی خود در بوندس لیگا، موفق به کسب 18 امتیاز شده و در رده ی چهارم جدول لیگ آلمان قرار گرفته است. با این حال، انها در گروه مرگ لیگ قهرمانان حضور دارند و در 3 بازی انجام شده، تنها 1 امتیاز از حریفان خود دریافت کرده اند. بدین ترتیب، نمی‌توان آینده و امیدی برای گلادباخ در بازی‌های پیش رو در نظر گرفت و این تیم بیشتر  در بازی‌های تقریبا تشریفاتی خود، برای اعاده حیثیت خواهد جنگید.گلادباخ برای این بازی، هرمان، اشترانزل، شولز و  هاهن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری که فصل را بسیار ضعیف شروع کرده اند، در حال حاضر  در رده ی دهم جدول سری آ قرار گرفته اند و با پیروزی که در بازی قبلی به دست آوردند، بسیاری معتقدند که این دیدار برای آلگری می‌تواند یک نقطه عطف باشد که پس از آن بتواند تیم را به سراشیبی نتایج و ادامه روند فصل قبل سوق دهد. یووه که صدرنشین گروهش در چمپیونزلیگ است، برای این بازی پریرا، خدیرا و آساموا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


ترکیب احتمالی:

1073096

پیش بینی کاربران سایت  Who Scored:

1073095

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 2-0 گلادباخ
احتمال پیروزی گلادباخ: 50 درصد
احتمال پیروزی یووه: 50 درصد

دیدگاه‌ها