کد خبر : 1280535 | 15 آبان 1394 ساعت 13:36 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

خط خوردن عجیب میلاد محمدی ازتیم ملی

در اقدامی جدید، کارلوس کی روش تصمیم گرفت میثم مجیدی را جانشین میلاد محمدی کند. در حالی که محمدی نه مصدوم بود و نه مشکلی برای حضور در اردو داشت!

خط خوردن عجیب میلاد محمدی ازتیم ملی
به گزارش " ورزش سه"، لیست تیم ملی برای بازی مقابل ترکمنستان و گوام که اعلام شد، نام میلاد محمدی در میان 26 بازیکن به چشم می خورد. چپ پای راه آهن که در چند اردوی تیم ملی و زیر نظر کی روش نیز کار کرده بود. محمدی همراه با راه آهن در اصفهان و مقابل سپاهان 120 دقیقه بازی کرد و سپس از تیم ملی خط خورد تا میثم مجیدی جایگزین او شود. نکته جالب اینکه وقتی محمدی در فرودگاه اصفهان بود افشین پیروانی با او تماس گرفت و از خط خوردنش خبر داد. گویا پیروانی به او گفته که چون مقابل سپاهان راضی کننده ظاهر نشدی از اردوی تیم ملی خط خوردی!

پس از این تماس شایعه شد که میلاد محمدی به دلیل آسیب دیدگی از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شده. نکته ای که حمید منوچهری، سرپرست راه آهن آن را تکذیب می کند:« بازیکن زیر 23 سال هنوز از نظر عقلی و ذهنی کامل نشده است. وقتی ساعت 30/21 شب در فرودگاه اصفهان این خبر به ما رسید، واقعا جو بدی به وجود آمد. وقتی میلاد این خبر را شنید، بغض کرد و سپس به گریه افتاد. کی روش با این کار گریه یک بازیکن جوان را درآورد و فکر نمی کنم دیگر حتی در اردوهای بعدی هم میلاد محمدی روحیه ای برای بازی کردن داشته باشد!»

نکته ای که در پس این ماجرا وجود دارد، نه ارتباطی به بازی میلاد محمدی مقابل سپاهان دارد و نه به آسیب دیدگی. میلاد محمدی یکی از بازیکنان تیم المپیک است. او با دعوت به اردوی تیم ملی، همراهی تیم المپیک در امارات را از دست داد.کادر فنی تیم ملی نیز پنجشنبه شب و ساعت 30/21 خبر خط خوردن را به گوش میلاد محمدی رساند تا او به دلیل تعطیلی سفارت حداقل برای یکی دو روز نتواند در اردوی تیم المپیک حاضر شود. نکته دیگر اینکه پاسپورت بازیکنان تیم ملی در سفارت امریکا در دبی است و تا محمدی بتواند آن را دریافت کند و به اردوی تیم المپیک برود خودش دو، سه روزی زمان می برد. درست مثل علی کریمی که به همین دلیل تا روز یکشنبه نمی تواند به اردوی تیم المپیک برود.

گویا دود اختلاف ها به چشم میلاد محمدی رفته. او از تیم المپیک مانده و از تیم ملی رانده شده. فعلا که باید در تهران باشد تا ببیند آیا می تواند ظرف روزهای آینده به اردوی تیم المپیک در امارات ملحق شود یا نه؟

دیدگاه‌ها