کد خبر : 1280725 | 16 آبان 1394 ساعت 12:30 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی پدیده: از بازی با راه‌آهن اوج می‌گیریم

علی نظرزاده گفت: در سه بازی گذشته با بدشانسی‌های زیادی دست به گریبان بوده‌ایم و انشاالله از بازی با راه‌آهن اوج می‌گیریم.

مربی پدیده: از بازی با راه‌آهن اوج می‌گیریم
مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در گفتگو با "ورزش سه" با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر هر سه بازی ما گذشته ما را نگاه کنید به لحاظ کیفیت فنی بالا بوده اما اشتباهات فردی بلای جان ما شده است. به واقع بازیکنان ما خوب بوده‌اند اما شاید عدم تمرکز در برخی صحنه‌ها کار را در شرایطی نزدیک از دست ما درآورده است.

نظرزاده به بازی آخر پدیده در جام حذفی اشاره کرده و گفت: بازی با نفت تهران بازی فوق‌العاده سطح بالایی بود که تیم ما علیرغم دریافت گل اول به بازی برگشت اما بدشانسی در ضربات پنالتی باعث شد تا در عین ناباوری با این جام خداحافظی کنیم.

وی از تمهیدات ویژه مهاجری برای بازی با راه‌آهن خبر داده و تاکید کرد: این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می رویم که با سه امتیاز این بازی دوباره همان پدیده‌ای شویم که مورد نظر کادر فنی است. البته که برای رسیدن به هدفگذاری آقای مهاجری در جمع کردن امتیازات نیم فصل اول هنوز فرصت داریم و در این چهار هفته به آب و آتش خواهیم زد.

وی از رسیدن مرادمند به شرایط ایده‌آل تیمی ابراز خرسندی کرده و خاطرنشان کرد: قطعا مرادمند بعد از بازگشت از تیم‌ملی بازیکن همیشگی ما نبود که یکی از دغدغه‌های آقای مهاجری نیز همین بود اما بازی با نفت تهران نشان داد که مرادمند به شرایط مورد نظر بازگشته و انشاالله پرقدرت‌تر از قبل تیم را همراهی می‌کند.

دیدگاه‌ها