کد خبر : 1280811 | 16 آبان 1394 ساعت 16:30 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: بدون مسی هم عالی کار کرده ایم

بارسلونا فردا در نوکمپ، بازی حساسی مقابل ویارئال در پیش خواهد داشت؛ دیداری که پیش از ال کلاسیکو، حساسیت های خاص خود را دارد.

انریکه: بدون مسی هم عالی کار کرده ایم
به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای این دیدار نیز از حضور مسی و البته راکیتیچ محروم است. مسی همچنان زیر نظر فیزیوتراپ معتمد خود، در حال طی کردن روند بهبودی زانویش است.

انریکه، سرمربی بارسلونا، در همین رابطه گفت:" با مسی مسلما بارسلونا تیم قوی تری است ولی بدون او هم بسیار خوب کار کرده ایم. تیم در این یک ماه اخیر، قدم های رو به جلوی خوبی برداشته است؛ با وجود اینکه مسی را در اختیار نداشته ایم. نمی دانم مسی به ال کلاسیکو می رسد یا خیر ولی هیچ چیز بدتر از این نیست که یک بازیکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش، دوباره مصدوم شود. در مورد او قصد ریسک کردن ندارم و دوست دارم 100 درصد آماده برگردد."

سرمربی بارسلونا در مورد دیدار مقابل ویارئال گفت:" ویارئال همیشه حریفی سخت و دشوار برای ما بوده است. البته بازی با این تیم همواره جذاب است. ویارئال از جمله تیم هایی است که با فوتبال خوبش، همیشه ما را دچار دردسر کرده است. باید در فاز تهاجمی بادقت و هوشمندانه عمل کنیم.باید از فرصت هایمان استفاده کرده و پیروز این بازی شویم."

سه بازی متوالی بدون گل خورده برای بارسلونا:" همیشه گل های خورده مان و شیوه به گل رسیدن حریفانمان را آنالیز می کنیم.اگر گلی که دریافت کرده ایم، نتیجه اشتباه فردی باشد، روی آن بازیکن کار می کنیم؛ در غیر این صورت روی بهتر شدن دفاع تیمی تمرکز می کنیم. در زمینه دفاعی در حال بهتر شدن هستیم و معتقدم که پیشرفت های بیشتری نیز خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها