کد خبر : 1280948 | 17 آبان 1394 ساعت 10:22 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - ویارئال

دو تیم بارسلونا و ویارئال، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - ویارئال
به گزارش "ورزش سه"، در غیاب مسی ، سوارز و نیمار به خوبی جای ستاره آرژانتینی را پر کرده اند و حال که مقابل ویارئال آماده این روزها صف آرایی خواهند کرد نیز به نظر مشکلی برای بارسا پیش نخواهد آمد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 24 امتیاز از 10 بازی در رده ی دوم جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند که تساویشان به دیدار در جام حذفی مقابل تیم دسته سومی بوده است. با وجود غیبت مسی در هفته های اخیر، بارسا شرایط بسیار خوبی را به همراه نیمار و سوارز سپری می‌کند و این دو ستاره، هر کدام با به ثمر رساندن 9 گل و 8 گل ، باعث شدند تا غیاب مسی به هیچ وجه برای تیمشان حس نشود. با اینکه بارسا در سال‌های اخیر نتایج خوبی مقابل ویارئال کسب کرده ولی تیم آماده ی امسال ویارئال، شاید برای بارسا در نوکمپ دردسر ساز شود.

ویارئال

ویارئال که در فصل‌های اخیر موفق به بازگشت به لالیگا شده، این فصل را طوفانی شروع کرده و در حال حاضر با کسب 20 امتیاز از 10 بازی در رده ی پنجم جدول قرار گرفته است. آنها در 5بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند ولی مقابل بارسلونا در سال‌های اخیر، یک بازنده تمام عیار بوده اند. در حقیقت، در 5 بازی اخیر بین دو تیم، 5 شکست برای ویارئال به ثبت رسیده ولی نکته امیدوار کننده برای هواداران این تیم این است که تمامی پیروزی‌های بارسا با اختلاف یک یا دو گل بوده و آبی‌اناری‌ها هیچوقت نتوانستند برتری شان را با اختلاف به ویارئال تحمیل کنند که با توجه به پیشرفت این فصل این تیم، این موضوع می‌تواند برای هوادارانشان امیدبخش باشد. آدرین لوپز، موساکیو و آسنخو مصدومین تیم مارسلینو هستند.

ترکیب احتمالی:

1074304


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1074303

دیدگاه‌ها