کد خبر : 1281123 | 17 آبان 1394 ساعت 19:22 | 76.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دوباره سوارز و نیمار

پیروزی پرگل بارسلونا برابر ویارئال

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 مقابل ویارئال به پیروزی برسد و به تنهایی در صدر جودل لالیگا قرار بگیرد.

پیروزی پرگل بارسلونا برابر ویارئال
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در نیمه اول این دیدار نتوانستند دروازه ویارئال را باز کنند اما در نیمه دوم، باز هم به لطف درخشش لوئیس سوارز و نیمار،سه گل زدند و به سه امتیاز حساس این دیدار رسیدند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و اگرچه مالکیت توپ بیشتر در اختیار بازیکنان بارسا بود، بازیکنان ویارئال با پرس از جلو، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می شدند. البته بارسایی به ویژه در دقایق پایانی نیمه اول توانستند موقعیت های خطرناکی روی دروازه زیردریایی های زرد ایجاد کنند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه بدون گل به پایان رسید.
بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و پس از اینکه یک موقعیت بسیار خوب را در همان دقایق ابتدایی ازد ست دادند، سرانجام نیمار در دقیقه 60، قفل دروازه ویارئال را باز کرد.
اشتباه سوریانو، توپ را نصیب بوسکتس کرد و او هم با یک پاس در عمق عالی، نیمار را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ ستاره بزیلی بارسا هم اشتباه نکرد و آبی و اناری ها 1-0 پیش افتادند.
بعد از این گل نیز حملات بارسا ادامه داشت و 10 دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. خطای کاستا روی منیرالحدادی، یک ضربه نالتی نصیب بارسا کرد که توسط سوارز به گل دوم میزبان تبدیل شد.
علی رغم به ثمر رساندن دو گل، بارسا همچنان کنترل بازی را در دست داشت تا اینکه در دقیقه 85، نیمار اختلاف را به سه گل افزایش داد. نیمار که روی پاس سوارز صاحب موقعیت شده بود، بعد از جا گذاشتن مدافع حریف با یک حرکتی دیدنی، با ضربه ای تماشایی تر، دروازه ویارئال را مغلوب کرد و بارسا را 3-0 پیش انداخت.
در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و بارسا با این سه امتیاز، 27 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت. البته رئال می تواند با پیروزی در دیدار امشب مقابل سویا، بار دیگر در کنار بارسا قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها