کد خبر : 1281138 | 17 آبان 1394 ساعت 21:50 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: شاید مسی به الکلاسیکو برسد؛ شاید نه

بارسلونا ساعتی پیش در نوکمپ و در دهمین دیداری که در غیاب مسی مصدوم برگزار می کرد، موفق به برتری 3-0 بر حریفش ویارئال شد.

انریکه: شاید مسی به الکلاسیکو برسد؛ شاید نه
به گزارش "ورزش سه"، بازهم این نیمار و سوارز بودند که برای بارسلونا گلزنی کردند. از زمانی که مسی مصدوم شده، این دو بازیکن، هر 16 گل بارسا در لالیگا را به ثمر رسانده اند که آمار جالب توجهی است.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، در نشست خبری این بازی گفت:" برای پیروز شدن در چنین بازی هایی باید در نیمه اول، حریفتان را خسته کنید و این دقیقا کاری بود که ما مقابل ویارئال در نیمه اول انجام دادیم. اینکه حریف نتوانست فرصت های گلزنی زیادی خلق کند، نشان می دهد که ما امروز کارمان را خوب انجام دادیم.نمی دانم در بهترین مقطع فصلمان قرار داریم یا خیر؛ ولی در حال بهتر شدن هستیم. امشب در هر دو فاز حمله و دفاع عالی بودیم."

انریکه در مورد درخشش نیمار و مقایسه او با رونالدینیو گفت:" خوشحالم زمانیکه بازی می کردم با رونالدینیو هم تیمی بودم و حالا در دوران مربیگری، مربی بازیکنی چون نیمار هستم. هر دو در گلزنی و از لحاظ تکنیکی، بازیکنان برجسته و بی همتایی هستند.
هماهنگی نیمار و سوارز به ما برای رسیدن به اهدافمان کمک زیادی کرده است.برای فتح جام های مختلف، به وجود چنین بازیکنانی نیاز داریم. البته بارسلونا فقط نیمار و سوارز نیست؛ من امروز در تیمم بازیکنان فوق العاده خوب دیگری هم داشتم."

انریکه در مورد وضعیت مسی نیز چنین گفت:" از وقتی مسی مصدوم شده، تنها نگرانی من این است که با 100 درصد آمادگی برگشته و ریسک نکند. با او بدون شک تیم قدرتمندتری هستیم. نمی دانم او به ال کلاسیکو می رسد یا خیر. این مساله را نه رد می کنم نه تایید. او در دوران آماده سازی به سر می برد و 2 هفته تا آن مسابقه فاصله داریم. مشخص نیست مسی در این دو هفته به مرز آمادگی می رسد یا بعد از این دو هفته. در هر صورت به زودی او را در اختیار خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها