کد خبر : 1283324 | 27 آبان 1394 ساعت 13:11 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

ممنون که روی من را زمین نیانداختند

قاسمپور: از قلعه‌نویی و نکونام متشکرم

پیشکسوت فوتبال نقش عمده‌ای در رقم خوردن آشتی‌کنان میان امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام داشت. جایی که خودش اعتقاد دارد اگر خیر بود ان‎شاءالله مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد.

قاسمپور: از قلعه‌نویی و نکونام متشکرم
به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم قاسمپور پیشکسوت و مربی فوتبال کشورمان یکی از عواملی بود که باعث شد دو تن از چهره‌های سرشناس فوتبال ایران و استقلال بعد از مدت‌ها اختلاف و شکایت با یکدیگر آشتی کنند. بهانه‌ای که باعث شد تا ما پای صحبت‌های این مربی بنشینیم.

امیدوارم خیر باشد

من کاری نکردم در این یکی، دو روز هر کس به من زنگ می‌زند، از بابت این اتفاق تشکر می‌کند. امیدوارم خیر باشد و خدا قبول کند چون واقعا برای فوتبال ما اینگونه اتفاقات زشت و ناپسند است. من از 3 یا 4 روز پیش وارد این ماجرا شدم البته شنیده بودم که اختلافات خیلی  عمیق است و حتی کار به دادگاه کشیده است اما سعی کردم پیشنهادی بدهم تا هر دو طرف به جای دعوا به هم نزدیک شوند. هم امیر قلعه‌نویی را می‌شناختم چون با هم در السد بازی کردیم هم در تیم امید همکاری داشتیم. جواد هم بازیکن خودم بود و کاملا می شناختمش. اخلاقی درست نبود مربی و شا گرد با هم خصومت داشته باشند.

متشکرم که روی من را زمین نیانداختند

از امیر قلعه‌نویی متشکرم که روی من را زمین نیانداخت. همین که از او خواهش کردم به این ماجرا خاتمه بدهد با روی باز از پیشنهادم استقبال کرد و بزرگی خودش را نشان داد.  حیف بود دو تن از فوتبالی‌های سرشناس ایران اینگونه با همدیگر قهر و اختلاف داشته باشند.

چهره فوتبال ما زشت است

قبول دارم متاسفانه اینگونه اتفاقات چهره زشت فوتبال ما را بیشتر نشان می‌دهد. سال‌هاست فوتبال ما چهره زشتی دارد اما باید کاری کنیم تا این زشتی‌ها به حداقل برسد. در این سال‌ها کم چهره سرشناس فوتبالی به جان هم نیافتادند. از درگیری مایلی‌کهن با دایی تا همین دعوای قلعه‌نویی و نکونام که باعث شد در این چند وقت همه به بدی‌های فوتبال دامن بزنند نه خوبی‌هایش.

ما را از فوتبال دور کردند

من از فوتبال دور نشدم بلکه دورم کردند. در فوتبال امروز ما دیگر مباحث فوتبالی جایی ندارد چون همه چیز فامیل و فامیل‌بازی شده است. رابطه جای ضابطه را گرفته و هر کسی می‌آید اقوام خودش را می آورد تا چهره‌های فوتبالی دلسوز. البته فوتبال ما بخش کوچکی از مملکت است که این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. امیدوارم روزی برسد فوتبال به جای فک و فامیل دست دلسوزانش بیافتد.

تیم‌ملی محک نخورد

متاسفانه بازی ایران ـ گوام را ندیدم اما همانطور که گفتم تیمی مثل گوام نمی‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود. در این چند روز و چند هفته برخی‌ها مدام می‌گفتند گوام فوتبالیست‌های آمریکایی دارد و نتایج خوبی گرفته به  همین خاطر می‌تواند یقه ایران را هم بگیرد اما دیدید که اینگونه نبود. فوتبال خود آمریکا زیاد مطرح نیست چه برسد به اینکه بازیکنان رانده شده‌اش در گوام بازی کنند. باور کنید اگر تمام تیم‌های حاضر در گروه ایران را به چرخ‌گوشت بیاندازیم یک تیم پدرومادردار بیرون نمی‌آید. از قدیم گفتند مورچه چه هست که کله‌پاچه‌اش چه باشد.

هر کس جای کی‌روش بود تغییر نسل می‌داد

انتظار می رفت بعد از چندین سال حضور کارلوس کی‌روش در ایران تغییراتی در نسل تیم‌ملی ببینیم. نه تنها کی‌روش هر کس دیگری هم مربی تیم‌ملی بود این تغییر نسل را انجام می‌داد چون بازیکنان ما پا به سن گذاشتند و نیاز بود جای خود را به جوانان بدهند، جوانانی که نقش بنزین سبز را برای ایران بازی می‌کنند و الان بهترین زمان برای وارد کردن آنها به چرخه ملی بود تا آب‌دیده شوند و برای مراحل دشوار بعدی باتجربه‌تر به میدان بروند.

دیدگاه‌ها