کد خبر : 1283485 | 28 آبان 1394 ساعت 09:49 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

واکنش نولیتو به اظهار علاقه باشگاه بارسلونا

نولیتو، مهاجم ملی پوش باشگاه سلتاویگو، گزینه خرید شماره یک بارسلونا برای تقویت خط حمله این تیم به حساب می آید.

واکنش نولیتو به اظهار علاقه باشگاه بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابقه کار کردن با لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در بارسای B و سلتا را در کارنامه دارد و به خوبی با سبک مربیگری او آشناست. انریکه نیز بیش از هر مهاجمی، برای به خدمت گرفتن نولیتو علاقه نشان داده؛ با این حال رقم بالای انتقال او باعث شده تا پیوستن این بازیکن به بارسلونا با ابهام روبرو شود.

نولیتو روز گذشت، در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد اخبار مربوط به انتقالش به بارسلونا گقت:" من سه سال و نیم دیگر با سلتا قرارداد دارم و رقم فسخ قراردادم نیز 18 میلیون یورو است. بر سر تمدید این قرارداد نیز در حال مذاکره هستیم ولی جزئیاتی وجود دارد که هنوز حل نشده و تا حل نشود، قرارداد جدیدی امضا نخواهم کرد.

هر باشگاهی خواهان به خدمت گرفتن من است می تواند بیاید و با مدیران سلتا به گفتگو بنشیند. آنها در صورت توافق، می توانند رقم درخواستی برای انتقال من را پرداخت کنند. این تنها راهش است. من می خواهم آرامشم حفظ شود. هیچکس تاکنون با من در این زمینه تماس نگرفته و اطلاعات بیشتری هم ندارم."

لازم به ذکر است که باشگاه آرسنال نیز به جمع باشگاه هایی که خواهان به خدمت گرفتن نولیتو هستند اضافه شده است و باید دید در نهایت، مسئولان سلتا چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها