کد خبر : 1284553 | 02 آذر 1394 ساعت 16:10 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

سرجی روبرتو؛ کشف بزرگ لوئیس انریکه

سرجی روبرتو اگر بهترین بازیکن ال کلاسیکوی روز شنبه نبود، بی شک یکی از سه مرد برتر بارسلونا در میدان به حساب می آمد.

سرجی روبرتو؛ کشف بزرگ لوئیس انریکه
به گزارش "ورزش سه"، وقتی فصل جدید شروع شد، کمتر کسی تصور می کرد که سرجی روبرتو بتواند حتی در نیمی از بازی های بارسا فرصت حضور در میدان را پیدا کند اما مصدومیت غیرمنتظره ی دنی آلوس سبب شد تا انریکه از روبرتو در جناح راست، بجای ستاره برزیلی خود استفاده کند. نمایش روبرتو در مقابل بیلبائو متقاعد کننده بود و انریکه ترجیح داد او را در پست دنی آلوس حفظ کند.

پس از بازگشت آلوس، روبرتو به نیمکت تبعید شد ولی این بار مصدومیت مسی بار دیگر روبرتو را به میادین بازگرداند. انریکه با تغییر سیستم تیمش به 2-4-4، روبرتو را در میانه زمین بکار گرفت و این بار او در پست اصلی خود، نمایش هایی درخشان تر ارائه داد.

تا بدینجای فصل، سه بازی استثنایی از روبرتو مشاهده کرده ایم. در پیروزی 2-1 بارسا بر اتلتیکو در ویسنته کالدرون، تساوی 1-1 در زمین رم و نیز پیروزی 4-0 دو روز پیش بارسا بر رئال در برنابئو.

اگر زمانی فان خال جوانانی چون ژاوی، اینیستا، پویول و والدس را به تیم اول بارسلونا تزریق کرد؛ اگر رایکارد مسی را به دنیای فوتبال معرفی کرد و اگر گواردیولا به پدرو، پیکه، بوسکتس و تیاگو میدان داد؛ سرجی روبرتو را نیز می توان اولین کشف لوئیس انریکه از زمانیکه هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته بدانیم.

دیدگاه‌ها