کد خبر : 1284766 | 03 آذر 1394 ساعت 14:09 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

به حرف‌های زندی و بیک‌زاده فکر نمی‌کنم

مظلومی: نظرم درباره کرار رسانه‌ای نمی‌شود

سرمربی استقلال می‌گوید به جایگاه تیم نفت در جدول توجه نمی‌کند و کیفیت بازی این تیم برایشان مهم است.

مظلومی: نظرم درباره کرار رسانه‌ای نمی‌شود
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست خبری تیمش قبل از بازی با نفت در جام‌حذفی گفت: بازی بسیار حساسی است، نفت وضعیت خوبی دارد و با توجه به جایگاهش برای ما و هوادارانمان قابل احترام است. تمام تلاشمان این است به مرحله بعد برویم، آنها همانطور که نقاط قوت دارند نقاط ضعف هم دارند و تلاشمان این است که از نقاط ضعف آنها به نتیجه برسیم ما در لیگ نیز در مقابل آنها به برتری برسیم.

مظلومی ادامه داد:  در لیگ در حال حاضر صدر و قعر جدول فرقی ندارد، نفت که در پایین جدول است با بازیکنان خوبی که دارد و سبک بازیش نشان می‌دهد که جایش اینجا نیست. ما هم باید در بازی با آنها نشان دهیم که برتری ما به جدول نیست و در زمین بازی است.

مظلومی در ادامه درباره جوانگرایی تیمش گفت: مسلما این موضوع جواب می‌دهد، درست است که بازیکن جوان بعد از بازی در تیم بزرگ استرس می‌گیرد اما به مرور این موضوع حل می‌گردد و این بازیکن می‌تواند مهره خوبی برای آن تیم شود. ما بازیکنان جوانمان را دوست داریم اما باید قبول کنیم که بازیکنان باتجربه نیز تاثیر خود را برای تیم دارند.

سرمربی آبی‌ها در مورد میزبانی ورزشگاه تختی گفت: ما فکر می‌کردیم بازی در آزادی برگزار شود چون نفت در تهران است تا دیروز فکر می‌کردم می‌توانیم بازی را در آزادی برگزار کنیم چون به نفع هر دوتیم بود. مردم نیز راحت‌تر می آمدند اما چون اصرار بر این بود که حق میزبانی باید رعایت شود، نفتی‌ها تصمیم گرفتند در این ورزشگاه بازی کنند.

وی در مور حرف های بیک‌زاده و زندی گفت: من فقط تمرکزم را روی تیم گذاشتم و ترجیح می‌‌دهم به چیز دیگری فکر نکنم؛ نه اس‌ام‌اس و نه چیز دیگر.

مظلومی در مورد کرار گفت: او در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و مدیر باشگاه صراحتا عنوان کرده که او را نمی‌خواهد. من هم نظرم را به باشگاه گفته‌ام و لزومی نمی‌دانم که آن را رسانه‌ای کنم. من اصراری ندارم که بازیکنی که بی‌انضباطی کرده در ترکیب تیم بماند تا زمانی که بی‌انضباطی نباشد بازیکن می‌تواند حضور داشته باشد اما زمانی که غیر از این شد من به عنوان سرمربی آن بازیکن را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم.

دیدگاه‌ها