کد خبر : 1285652 | 07 آذر 1394 ساعت 11:55 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آمار‌تایید‌می‌کند: بیل در کناره‌‌ها موثرتر است

عملکرد گرث بیل، ستاره رئال مادرید مقابل شاختار نشان می‌دهد که او در کناره‌ها، درخشش بیشتری خواهد داشت.

آمار‌تایید‌می‌کند: بیل در کناره‌‌ها موثرتر است
به گزارش "ورزش سه"،مقابل تیم اوکراینی، بیل در پست هافبک چپ درخشش فوق‌العاده ای داشت. او دو پاس گل برای رونالدو ارسال کرد و بارها و بارها دروازه حریف را تهدید کرد.حرکت او روی پاس گل دوم، مشابه حرکتش در فینال کوپا دل ری سال 2014 مقابل بارسلونا بود.
در دیداری که بین بیل و بنیتس، پیش از شروع فصل و در طی دیدار تیم ملی ولز صورت گرفت و پس از آن در دفتر بنیتس، هافبک ولزی از سرمربی اش خواسته بود که بیشتر به او در میانه ها و پست 9 کاذب بازی دهد. بنیتس هم با او موافقت کرد و او را بیشتر در این پست بازی داد ولی آمار نشان می‌دهد که بیل در کناره‌ها، عملکرد موثر تر و بهتری دارد. 4 پاس گل از 6 پاسی که او در این فصل برای هم تیمی هایش ارسال کرده، وقتی بوده که او در کناره ها بازی می‌کرده است.
با این حال، آمار گلزنی او به شدت افت داشته است. در زمان حضور آنچلوتی، بیل در بال راست رئال بازی می‌کرد و با حرکات رو به داخل و شوت‌زنی، عملکرد خوبی در گلزنی داشت. او در فصل اول هر 151 دقیقه یک گل و در فصل دوم هر 257 دقیقه یک گل به ثمر رسانده بود ولی این آمار در این فصل به هر 310 دقیقه تقلیل یافته است. او در 9 بازی این فصل حضور داشته (5 بازی به صورت کامل) و تنها در دیدار مقابل بتیس موفق شد دو گل به ثمر برساند و در دیگر دیدارها در گلزنی ناموفق بود. این موضوع برای رئال و بنیتس، کم کم نگران کننده شده و به دنبال راه حلی برای آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها