کد خبر : 1286107 | 09 آذر 1394 ساعت 08:55 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: آمار مانژوکیچ فوق‌العاده است

مکس آلگری، سرمربی یووه به حمایت از ماریو مانژوکیچ، مهاجم تیمش پرداخت و عنوان کرد که آمار خوب مانژو نشان از عملکرد عالی او در ماه‌های اخیر داشته است

آلگری: آمار مانژوکیچ فوق‌العاده است
به گزارش "ورزش سه"، یووه شب گذشته موفق شد با شکست دادن پالرمو، چهارمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورده و نشانه‌هایی از رسیدن به ثبات را به رخ حریفان بکشد. با این پیروزی، یووه به رده ی چهارم جدول رسید و با یک بازی بیشتر، اختلاف امتیاز خود با صدر را به 6 امتیاز رساند. پس از بازی، آلگری به تمجید از عملکرد شاگردانش، به خصوص مانژوکیچ پرداخت.
او گفت:" عملکرد خوبی از تیم ما دیدیم، مخصوصا پس از بازی سخت مقابل سیتی.نوامبر ماه خیلی خوبی برای ما بوده و امتیازات از دست رفته را جبران کردیم."
آلگری درباره نیمکت نشینی موراتا گفت:" موراتا انتخاب اول من بوده ولی باید کمی پیشرفت کند و از زیر فشارها خارج شود. مانژوکیچ چمپیونزلیگ را برده، برای بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید بازی کرده است. شاید بازیکن باکلاسی نباشد یا تکنیک فوق‌العاده ای نداشته باشد ولی شخصیتش کاملا برای تیم مفید است. تمام در اختیار تیم است و آمارش کاملا گویاست. دیبالا در پست پشت مهاجم بهتر بازی می‌کند و ارتباط خوبی با خط میانی و مهاجم نوک ایجاد کرده است. تنکیک خیلی خوبی دارد، در حالیکه مانژوکیچ، مثل موراتا خوب به محوطه حریف می‌زند. بسته به حریف و شرایط بازی، از بین آنها انتخاب می‌کنم."

دیدگاه‌ها