کد خبر : 1286719 | 12 آذر 1394 ساعت 09:16 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوتراگنیو:رئال‌ازمحرومیت‌چریشف‌چیزی‌نمی‌دانست

امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط بین الملل رئال مادرید عنوان کرد که تیمش از محرومیت دنیس چریشف مطلع نبوده و کمیته داوران به باشگاه اطلاع نداده است.

بوتراگنیو:رئال‌ازمحرومیت‌چریشف‌چیزی‌نمی‌دانست
به گزارش "ورزش سه"،  شب گذشته دو تیم رئال مادرید و کادیز در کوپا دل ری به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت رئال موفق شد 3-1 پیروز میدان شود. با این حال، رئالی ها در جریان بازی از دینس چریشفی استفاده می‌کردند که به دلیل محرومیت نباید در این بازی به میدان می‌رفت و حالا رئال در خطر حذف قرار گرفته است. با این حال، بوتراگنیو مدعی شد که رئال از این محرومیت مطلع نبوده است.
او گفت: " شب سخت و پیچیده ای بود. ما از این شرایط اطلاعی نداشتیم. هیچ گوشزدی از سوی کمیته داوران دریافت نکردیم ، همچنین از ویارئال. دنیس از محرومیتش مطلع نبود. باید صبر کنیم... تنها قاضی است که در این زمینه تصمیم می‌گیرد. وکلای ما هم باید شرایط را بررسی کنند. من با رافا و سرپرست تیم، چندو صحبت کردم. رافا نگران بود زیرا می‌دانست چه عواقبی ممکن است پیش رو باشد.شاید کمیته داوران به ویارئال پیام زده و محرومیت دنیس را اعلام کرده ولی رئال از آن مطلع نبوده است. باید صبر کنیم. قاضی در این رابطه تصمیم می‌گیرد. روز جمعه مشخص می‌شود که داستان از چه قرار است."

دیدگاه‌ها