کد خبر : 1286853 | 13 آذر 1394 ساعت 09:00 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات در آذربایجان نبود، نتیجه بهتری می‌گرفتم

مهدی‌زاده: در باکو محک خوبی خوردیم

ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی گفت: بعد از مدت‌ها دوری از تشک کشتی و شرایط مسابقه حضور در تورنمنت باکو محک خوبی برایمان بود.

مهدی‌زاده: در باکو محک خوبی خوردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهنام مهدی‌زاده، درباره عملکردش در تورنمنت جایزه بزرگ باکو گفت: بعد از مدت‌ها دوری از شرایط مسابقه و تشک کشتی، حضور در این رقابت‌ها محک خوبی برای من بود و اگر مسابقات در آذربایجان نبود، حتماً نتیجه بهتری می‌گرفتم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که این مسابقات داشت و جایزه دلاری که در نظر گرفته بودند، قهرمانان زیادی آمده بودند که سطح رقابت‌ها را بالا برده بود. تمام این میادین برای کسب تجربه است و امیدوارم بتوانم از این شکست‌ها برای موفقیت در مسابقات اصلی استفاده کنم.

مهدی‌زاده درباره شکست مقابل شریعتی، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان گفت: زمانی که یک بر صفر از او عقب بودم، سراپا حمله بودم و داوران در آستانه اخطار و امتیاز به حریفم بودند که در این‌صورت من برنده می‌شدم، اما در یک لحظه با سر به صورتم ضربه زد، به‌طوری‌که ابرویم شکافت و در این حین دو قدم عقب رفتم و داور کشتی را متوقف نکرد و پایم از تشک خارج شد و امتیاز از دست دادم، درحالی که توانایی شکست او را داشتم.

وی درباره پیروزی مقابل ناوی، قهرمان جهان گفت: پیش از این هم 6 بر صفر هم برده بودم و اینجا هم موفق به پیروزی علیه او شدم، امیدوارم کادر فنی از عملکرد من رضایت داشته باشد و قول می‌دهم با تمرینات بیش‌تر و کار کردن روی نقاط ضعف‌ام جبران کنم.



دیدگاه‌ها