کد خبر : 1286859 | 13 آذر 1394 ساعت 09:12 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

نباید در دل بازیکنان ترس انداخت

شمس: در گروه بسیار ساده‌ای قرار گرفته‌ایم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در جام ملت‌های آسیا در گروه ساده‌ای قرار گرفته‌ایم که هیچ کدام از تیم‌ها محلی از اعراب ندارند.

شمس: در گروه بسیار ساده‌ای قرار گرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین شمس درخصوص قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و هم‌گروهی ایران با تیم‌های چین، اردن و عراق اظهار داشت: به نظرم در گروه بسیار ساده‌ای قرار گرفته‌ایم و هیچ‌یک از تیم‌ها محلی از اعراب ندارند. بارها مقابل چین با نتایج پرگل به نتیجه رسیدیم. اردن هم هیچ‌گاه مدعی نبوده و عراق هم سال‌هاست که به جمع 8 تیم نتوانسته راه پیدا کند.

وی ادامه داد: هیچ‌یک از تیم‌ها نمی‌توانند برای تیم ملی ما خطرساز شوند؛ چراکه بازیکنان ما شایسته هستند و آنها نمی‌توانند مقابل بهترین تیم تاریخ ایران عرض اندام کنند. به نظر من کار اصلی ما از مرحله نیمه‌نهایی شروع می‌شود که به احتمال زیاد مقابل ژاپن بازی خواهیم کرد و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم در فینال مقابل ازبکستان قرار می‌گیریم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درمورد اینکه ناظم‌الشریعه گروه ایران را دشوار دانسته، گفت: فکر نمی‌کنم فوتبال‌دوستان این مسئله را قبول داشته باشند، به هر حال نباید با این مسائل ترس را در دل بازیکنان انداخت، وقتی ما مقابل برزیل ادعای پیروزی می‌کنیم، نباید مقابل تیم‌هایی مانند اردن، عراق و چین احساس خطر کنیم.

شمس درمورد اینکه شمسایی عنوان کرده مدیون اوست، گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده حق مسلم شمساییT تیم ملی است، اما به بهانه‌های گوناگون و اینکه دست کمیته فوتسال و کمیته فنی در یک کاسه است، شمسایی از تیم ملی دور ماند که امیدوارم هرچه زودتر به آن چیزی که مستحق است برسد. او می‌تواند در مربی‌گری هم، هم‌چون بازیکنی موفق باشد.

شمس درمورد قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان اظهار داشت: متأسفانه در این دوره از رقابت‌ها نه رئیس‌جمهور و نه رئیس مجلس پیامی صادر نکردند، آن هم به خاطر این بود که وزارت ورزش خوب اطلاع‌رسانی نکرد. مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان متأسفانه در این باره هیچ اقدامی نکرد و فقط سایت وزارت یک پیام روی خروجی خود منتشر کرد که این بازتاب برای قهرمانی در جهان بسیار کم است.

وی افزود: من از کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم که ساعت 2 بامداد به فرودگاه آمد و از بازیکنان تقدیر و تشکر کرد، ما هم منتظر هستیم تا مسئولین و رئیس‌جمهور از بازیکنان تقدیر کنند؛ چراکه آنها دست به کار بزرگی زدند. اگر این بازیکنان توان صحبت کردن ندارند، اما کسانی هستند که از زبان آنها پیام‌ها را برسانند.



دیدگاه‌ها