کد خبر : 1287760 | 17 آذر 1394 ساعت 09:53 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - مونشن‌گلادباخ

دو تیم منچسترسیتی و مونشن گلادباخ، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - مونشن‌گلادباخ
به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای صدرنشین شدن باید در این دیدار به پیروزی رسیده و امیدوار باشد سویا ، موشن گلادباخ را شکست دهد.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی، با کسب 9 امتیاز از 5 بازی خود در رده ی دوم جدول گروهشان قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر، 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده و در فرم ضعیفی قرار دارند. همین موضوع ممکن است روی این دیدار تاثیر گذاشته و سیتیزن‌ها نتوانند نتیجه مطلوب را کسب کرده و به عنوان تیم دوم صعود کنند. سیتی چند هفته ای است که نتوانسته فرم ابتدای فصل خود را تکرار کند و مصدومیت کمپانی، آگوئرو و دیگران، مسلما روی این روند بی تاثیر نبوده است. آبی پوشان برای دیدار امروز نیز آگوئرو و کمپانی را در اختیار نخواهند داشت.

موشن‌گلادباخ

مونشن گلادباخ با کسب 5 امتیاز از 5 بازی خود، در رده ی سوم جدول گروه قرار گرفته است .آنها عملا از دور بعد رقابت‌ها حذف شده اند ولی در تلاش خواهند بود تا صعود به لیگ اروپا را قطعی کنند. سویا نیز شانس صعود به لیگ اروپا را دارد ولی برای احیاء این شانس باید مقابل یووه به پیروزی برسند و امیدوار باشند مونشن گلادباخ از سیتی امتیاز نگیرد. مونشن گلادباخ در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده که پیروزی مقابل بایرن از نتایج قابل توجه آنهاست.

ترکیب احتمالی:

1079586

دیدگاه‌ها