کد خبر : 1288120 | 18 آذر 1394 ساعت 16:24 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

تونی تمام مطالباتش از تراکتور را می‌گیرد

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه امیدوار است این تیم با امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی بگیرد، گفت: تونی اولیویرا تا سِنت آخر مطالباتش را تا روزی که در تیم کار کرده است، می‌گیرد.

تونی تمام مطالباتش از تراکتور را می‌گیرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دارا غزنوی درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: امیدواریم که با حضور امیر قلعه‌نویی تیم نتایج خوبی بگیرد و بتواند به جایگاه خوب گذشته برگردد.

وی درباره شعار تعدادی از هواداران علیه قلعه‌نویی تاکید کرد: نمی‌دانم این شعارها برنامه ریزی شده‌ است یا نه ولی طرفداران تراکتورسازی اگر این تیم را دوست دارند باید از آن حمایت کنند و اجازه حاشیه‌سازی ندهند.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص دستیاران امیر قلعه‌نویی هم گفت: من در جریان این موضوع نیستم. هیات مدیره به سعید عباسی مدیرعامل باشگاه در مذاکره با قلعه‌نویی و انتخاب دستیارانش اختیار تام داده است تا در این‌باره تصمیم گیری کند.

غزنوی در پایان درباره اینکه نحوه توافق تراکتورسازی با تونی اولیویرا برای جدایی و مبلغ پرداختی به سرمربی پیشین این تیم، تصریح کرد: قرار نیست که تمام اسرار باشگاه را بگوییم ولی تونی تا روزی که در تراکتورسازی کار کرده است، تا سِنت آخر مطالباتش را می‌گیرد.

دیدگاه‌ها