کد خبر : 1288641 | 21 آذر 1394 ساعت 15:40 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

ادعای جالب مربی دپور درمورد بازی با بارسلونا

ویکتور سانچس، مربی 39 ساله باشگاه دپورتیوو لاکورنیا، با خوشبینی جالب و عجیبی به بازی امروز تیمش مقابل بارسلونا نگاه می کند؛ دیداری که 18.30 امروز در نوکمپ برگزار خواهد شد.

ادعای جالب مربی دپور درمورد بازی با بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، دپورتیوو در بهترین فرم 12 سال اخیرش مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت. این تیم در رده ششم لالیگا و سه امتیازی تیم چهارم جدول قرار دارد و موفق شده تیم های قدرتمندی چون سویا، بیلبائو، والنسیا و اتلتیکو را متوقف کند. دپور ثابت کرده که شایستگی قرار گرفتن در رده های بالای جدول را داشته و با روحیه ای بالا به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

ویکتور سانچس، مربی دپور، در نشست خبری این بازی گفت:" ما باید کار خودمان را به بهترین نحو در نوکمپ انجام داده و مانع این شویم که بارسلونا موقعیت های گل زیادی به دست بیاورد؛ برعکس، باید خودمان را صاحب موقعیت گل کنیم.

مثل همیشه خودمان را برای این مسابقه آماده کرده ایم و انتظار داریم بارسا در بهترین فرم خودش مقابل ما قرار بگیرد. آنها تیمی هستند که تقریبا همیشه در مقابل حریفان خود مالکیت توپ و زمین را در اختیار می گیرند؛ با این حال ما آماده ایم تا بارسلونا را به دردسر بیندازیم و مثل همه بازی ها با انگیزه پیروزی وارد زمین خواهیم شد. اینکه حریف مقابل ما بارسلوناست و بازی در نوکمپ، در این انگیزه ما تغییری ایجاد نخواهد کرد."

دیدگاه‌ها