کد خبر : 1288713 | 21 آذر 1394 ساعت 22:00 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: از تعویضی ها انتظار بیشتری داشتم

بارسلونا امشب در نوکمپ و در شرایطی که با دو گل از دپورتیوو پیش بود بازی برده را با تساوی 2-2 عوض کرد.

انریکه: از تعویضی ها انتظار بیشتری داشتم
به گزارش "ورزش سه"، این سومین تساوی متوالی بارسلونا بود. آبی اناری ها هفته گذشته در زمین والنسیا بازی 1-0 برده را مساوی کردند، روز چهارشنبه نیز در زمین لورکوزن به تساوی 1-1 رسیده بودند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری این بازی گفت:" دپورتیوو امشب با شیوه جدیدی مقابل ما بازی کرد. آنها سه بازیکن در زمین ما گذاشته بودند و در زمین خود با 7 نفر دفاع می کردند. یک سیستم ریسکی که البته جواب هم داد.
جریان بازی را به خوبی در کنترل خودمان داشتیم. در ابتدا کمی به مشکل خوردیم ولی به تدریج توانستیم روی دپور مسلط شویم. پس از گل مردود دپورتیوو، اشتباهات احمقانه ما هم شروع شد و آنها به بازی مسلط شدند. من از بازیکنانم تا نتیجه 2-1 راضی بودم اما در 15 دقیقه پایانی بازی خوب نبودیم. در مجموع باید بگویم که دپورتیوو خوش شانس بود و این یک امتیازی که کسب کرد غیرمنصفانه بود.
همچنین امروز هوادارانمان عالی بودند و تا انتها ما را حمایت کردند. متاسفم که نتوانستیم باعث خوشحالیشان شویم."

انریکه در این مسابقه سرجی روبرتو، ژرمی متیو و مونیر را وارد زمین کرد و آلبا، راکیتیچ و ساندرو در نیمه دوم از بازی خارج شدند. انریکه ضمن انتقاد از بازیکنان جایگزین گفت:" واقعیت این است که از تعویضی ها انتظار بیشتری داشتم اما در این بازی جواب ندادند. مسئولیت این مساله با من است. شاید نباید در مقطعی که دپور به بازی مسلط شده بود اقدام به تعویض می کردم."

انریکه در مورد دروازه بان بارسا در جام جهانی باشگاه ها که از پنجشنبه در ژاپن آغاز خواهد شد گفت:" نگرانی کمی در این رابطه دارم. تصمیمم را گرفته ام ولی در ابتدا آن را به بازیکنانم خواهم گفت."

مصاف احتمالی در فینال با ریورپلات:" تا زمانی که به فینال نرفته ایم به این مساله فکر نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها