کد خبر : 1289048 | 22 آذر 1394 ساعت 23:48 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

چهار تیم مشتری ستاره لورکوزن

بعد از درخشش خیره‌کننده مهاجم لورکوزن در مصاف با گلادباخ چندین تیم برای جذب وی دست به کار شدند.

چهار تیم مشتری ستاره لورکوزن
به گزارش "ورزش سه"، در بازی بایر لورکوزن مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ اشتفان کیسلینگ نه تنها دو گل زد، بلکه سازنده دو گل دیگر نیز بود و به این ترتیب نقش عمده‌ای در پیروزی 5 بر 0 تیمش مقابل حریف قدرتمند خود ایفا کرد. این مسئله موجب شد نظر تیم‌های زیادی به خرید او جلب شود؛ اتفاقی که خود کیسلینگ هم از آن بدش نیامده است:" بخشی از افکارم به ترانسفر شدن اختصاص دارد. وقتی فوتبالم تمام شد باید بنشینم و نگاه کنم ببینم کجاها رفته‌ام. من جوانم و می‌خواهم هنوز از فوتبال لذت ببرم."
این بازیکن اخیرا هیجان چندانی را در لورکوزن تجربه نمی‌کند. او که در فصل جاری مجموعا ده بار برای تیمش به میدان رفته و قبل از مصاف با گلادباخ هفت هفته بود که روی نیمکت می‌نشست، راجع به این مسئله افزود:" مسلما این روند ناراحتم می‌کند و اعصابم را بهم می‌ریزد. برای همین در چنین شرایطی ترجیح می‌دهم همین زمستان آتی به تیم دیگری بروم."
بنا به ادعای "بیلد" آنچه مسلم است این است که کیسلینگ می‌خواهد در بوندسلیگا بماند، بنابراین ترنسفر او به خارج از آلمان منتفی است. این روزنامه نوشته از میان پیشنهادات متعددی که به مدیر برنامه‌های این بازیکن ارائه شده، از داخل آلمان باشگاه‌های ماینس، آگسبورگ، هانوفر و اینگول‌اشتات خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم هستند.
اینها همه در حالی است که لورکوزن تلاش می‌کند این مهاجم را نگه دارد، چرا که این خواسته هواداران این تیم هم هست. آنها بعد از اتمام بازی برابر گلادباخ به شدت او را تشویق کرده و فریاد می‌زدند:" فقط یک اشتفان کیسلینگ در دنیاست."
یوناس بولت ،مدیر باشگاه لورکوزن، هم تاکید کرد:" می‌خواهیم او را حفظ کنیم اما او آنقدر به باشگاه خدمت کرده که چنانچه تمایل به رفتن داشته باشد، برایش وقت می‌گذاریم و دراینباره صحبت می‌کنیم. تصمیم نهایی طی 48 ساعت آینده و بعد از مشورت من با رودی فولر اعلام خواهد شد."

دیدگاه‌ها