کد خبر : 1289141 | 23 آذر 1394 ساعت 12:15 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: پیکه باید به هم‌تیمی‌هایش احترام بگذارد

سرجیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا پس از صحبت‌های اخیر پیکه درباره آربلوا عنوان کرد که مدافع بارسا باید برای هم تیمی‌هایش احترام قائل باشد.

راموس: پیکه باید به هم‌تیمی‌هایش احترام بگذارد
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه آربلوا به پیکه پیشنهاد کرده بود در آینده کمدین شود، پیکه نیز آربلوا را کله مخروطی خوانده بود و گفته بود که مدافع رئال را دوست خود نمی‌داند. حال راموس که زوج پیکه در خط دفاعی اسپانیا است، مدعی شد که پیکه باید برای هم‌تیمی‌هایش احترام قائل باشد.

او گفت:" به پیکه می‌گویم که باید برای هم‌تیمی‌هایش احترام قائل باشد. بی احترامی جو بدی درست می‌کند. در طول سال‌های اخیر ما مثال‌های خوبی مثل پویول، ژاوی، رائول و ایکر را داشتیم و باید این حماقت را از بین ببریم. من بازی پیکه را دوست دارم."

راموس درباره شکست شب گذشته تیمش مقابل ویارئال گفت:" نیمه اول عملکرد بدی داشتیم. شاید به اندازه کافی روحیه نداشتیم. تنها نکته مثبت واکنش ما در نیمه دوم بود که موقعیت‌هایمان وارد گل نمی‌شد. پس از شکست صحبت کردن آسان نیست. حالا باید متحد تر باشیم. لیگ یک رقابت طولانی است و فوتبال بالا و پایین‌های زیادی دارد. ناراحت به خانه برمی‌گردیم زیرا می‌توانستیم در حالی به تعطیلات کریسمس برویم که شرایط به نفعمان رقم خورده بود."

راموس ادامه داد:" مقصر این شکست ،یک بازیکن نیست. همه ی ما مسئول آن هستیم. باید به تلاش ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها