کد خبر : 1289207 | 23 آذر 1394 ساعت 16:22 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

سولر: آرسنال برای بارسا دردسرساز خواهد بود

آلبرت سولر، یکی از مدیران ورزشی بارسلونا که به عنوان نماینده این باشگاه در قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حاضر بود، مصاف با آرسنال را دشوار اما شانس بارسلونا را بیشتر ارزیابی کرد.

سولر: آرسنال برای بارسا دردسرساز خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و بارسا برای دومین بار در تاریخ خود در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت؛ در حالیکه بارسا فصل 2010-2011 در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق به صعود شد.

سولر در رابطه با قرعه بارسلونا چنین گفت:" بارسا و آرسنال سبک فوتبالشان بسیار شبیه به هم است و درک یکسانی از فوتبال دارند. شک ندارم که هواداران فوتبال از تماشای این بازی لذت خواهند برد. مثل همیشه حداکثر احترام را برای حریف مقابلمان قائلیم و معتقدم بازی سختی در پیش خواهیم داشت و آرسنال می تواند برای ما درسرساز شود. 180 دقیقه مصاف سخت با آرسنال پیش رو ماست و امیدوارم دو ماه بعد در بهترین فرم خودمان قرار داشته باشیم."

سولر در پاسخ به این سوال که همه، بارسا را شانس اول صعود و قهرمانی می دانند گفت:" شکی نیست که بارسا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شانسش بیشتر است اما گذشته ها گذشته و به ما در بازی مقابل آرسنال کمکی نخواهد کرد. البته ما عادت داریم که تحت فشار توقعات بالایی که از ما وجود دارد قرار داشته باشیم."

دیدگاه‌ها