کد خبر : 1289336 | 23 آذر 1394 ساعت 23:55 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

کیسلینگ در لورکوزن می‌ماند

مهاجم ناراضی لورکوزن در این تیم ماندنی شد.

کیسلینگ در لورکوزن می‌ماند
به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح رودی فولر ،مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن، یوناس بولت ،مدیر کل، و اشتفان کیسلینگ برای صحبت راجع به آینده این بازیکن جلسه تشکیل دادند. نتیجه اعلام شده در پایان این جلسه به این شرح است: کیسلینگ لورکوزن را ترک نخواهد کرد.
به این ترتیب پیش از پرواز این تیم به مقصد مونیخ برای دیدار با تیم دسته دومی اونترهاخینگ که سه‌شنبه در چارچوب جام حذفی آلمان برگزار می‌شود، تکلیف یکی از موضوعات نامعلوم لورکوزنی‌ها مشخص شد؛ چرا که پس از برد 5 بر 0 این تیم مقابل بروسا مونشن‌گلادباخ در هفته پانزدهم فصل جاری بوندسلیگا کیسلینگ گفته بود فکر خداحافظی در سرش می‌پروراند. اما رودی فولر با واکنشی قاطع به این اظهارنظر اعلام کرد: او باید بماند. حتی می‌خواهم قراردادش را بعد از 2017 هم تمدید کنم."
به این ترتیب تیم‌های هانوفر، اشتوتگارت، اینگول‌اشتات، آگسبورگ و ماینس از پیگیری پیشنهاداتشان برای جذب این ستاره 31ساله ناامید شدند.
گفتنی است این بازیکن که اخیرا از وضعیتش در لورکوزن ناراضی است و در فصل جاری مجموعا ده بار برای تیمش به میدان رفته و قبل از مصاف با گلادباخ هفت هفته بود که روی نیمکت می‌نشست، راجع به این مسئله اذعان کرده بود:" بخشی از افکارم به ترانسفر شدن اختصاص دارد. وقتی فوتبالم تمام شد باید بنشینم و نگاه کنم ببینم کجاها رفته‌ام. من جوانم و می‌خواهم هنوز از فوتبال لذت ببرم. مسلما روند فعلی ناراحتم می‌کند و اعصابم را بهم می‌ریزد. برای همین در چنین شرایطی ترجیح می‌دهم همین زمستان آتی به تیم دیگری بروم."

دیدگاه‌ها