کد خبر : 1290079 | 27 آذر 1394 ساعت 12:45 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

با پیروزی مقابل پدیده دوکوهه

بیمه رازی فینالیست کشتی فرنگی شد

تیم بیمه رازی با پیروزی مقابل پدیده دوکوهه به فینال رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان راه یافت.

بیمه رازی فینالیست کشتی فرنگی شد

به گزارش "ورزش سه" از فارس، در ادامه دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که از صبح دیروز (پنجشنبه) با حضور 8 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید جهان آرای خرمشهر آغاز شده است و در روز دوم این مسابقات تیم‌ های بیمه رازی و پدیده دوکوهه اندیمشک در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که بیمه رازی با پیروزی 4 بر 3 مقابل حریفش جواز حضور در فینال را کسب کرد.

پیش از این هم نماینده ارمنستان با غلبه بر مجارستان فینالیست شده بود. بدین ترتیب تیم های دینامو ارمنستان و بیمه رازی عصر امروز برای تعیین قهرمان به مصاف هم خواهند رفت و پدیده دوکوهه هم با نماینده مجارستان در دیدار رده بندی مصاف خواهد کرد.

در وزن 59 کیلوگرم عبدالمحمد پاپی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا از پدیده با نتیجه 4 بر 2 از سد محسن حاجی پور، نفر سوم قهرمانی آسیا از بیمه رازی گذشت تا اولین پیروزی را برای تیمش دشت کند.

در 66 کیلوگرم رقابت جذاب و دیدنی نوروزی و سوری با نتیجه 4 بر 2 به سود نوروزی از بیمه رازی به پایان رسید تا کار برای هر دو تیم برابر شود.

در 71 کیلوگرم رسول گرمسیری در دیداری یک طرفه افشین بیابانگرد، دارنده مدال های برنز جهان و بازی های آسیایی را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد تا با این پیروزی انتقام شکست روز گذشته برادرش مقابل این کشتی گیر را گرفته باشد. بیابانگرد روز گذشته عظیم برادر رسول را شکست داده بود.

در وزن 75 کیلوگرم رامین طاهری از بیمه رازی، با نتیجه 8 بر صفر فرشاد رستمی کیا از پدیده را شکست داد تا هر دو تیم صاحب دو پیروزی شوند.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان در حالی که تا ثانیه های با نتیجه 2 بر صفر مقابل مهدی هدایی پیش بود روی یک لحظه غفلت 4 امتیاز از دست داد و اعتراضش نتیجه نداد و با نتیجه 5 بر 2 بازنده شد. به دلیل اعتراض مربیان و کشتی گیر تیم بیمه رازی به رای داوران چندین دقیقه مسابقه متوقف شد و بارها فیلم این لحظه مورد بازبینی قرار گرفت، اما در رای داوران تغییری صورت نگرفت. در لحظاتی از این دیدار هم درگیری مختصری بین دو کشتی گیر ایجاد شد که با دخالت داور ختم به خیر شد. با این نتیجه تیم پدیده با نتیجه 3 بر 2 از بیمه رازی پیش افتاد تا مسابقه بیش از پیش حساس شود.

در 85 کیلوگرم حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان از بیمه رازی با نتیجه 2 بر صفر مقابل محمد رسولی از پدیده به پیروزی رسید تا هر دو تیم با 3 پیروزی کار را دنبال کنند.

در دیگر دیدار این مسابقه در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری با نتیجه 4 بر صفر از سد مهدی زودآشنا از پدیده گذشت و خیال بیمه رازی را از پیروزی در این رقابت راحت کرد.

دیدار سنگین وزن هم بین  بشیر باباجان زاده و مسعود نعمت چگانی در حالی که با نتیجه صفر بر صفر در تایم دوم پیگیری می شد به دلیل حرکت غیر ورزشی هر دو کشتی گیر دیسکالیفه شدند، اما در نهایت این بیمه رازی بود که با پیروزی با نتیجه 4 بر 3 به فینال رسید.

بعد از این نتیجه نعمت چگانی و مربیان بیمه رازی به رای داوران اعتراض کردند که مورد موافقت قرار نگرفت. در این هنگام تماشاگران طرفدار پدیده و نعمت چگانی وارد محوطه مسابقات شدند و به درگیری پرداختند حتی یکی از تماشاگران به سمت باباجان زاده حمله ور شد. چندین نفر در این مورد توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شدند.

با توجه به دیسکالیفه شدن باباجان زاده این کشتی گیر نمی تواند بیمه رازی را در فینال همراهی کند.

* نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (اسامی بیمه رازی ابتدا آمده است)

59 کیلوگرم:

محسن حاجی پور  2 - عبدالمحمد پاپی 4

66 کیلوگرم:

امید نوروزی 4 - امین سوری 2

71 کیلوگرم:

افشین بیابانگرد صفر - رسول گرمسیری 8

75 کیلوگرم:

رامین طاهری 8 - فرشاد رستمی کیا صفر

80 کیلوگرم:

یوسف قادریان 2 - مهدی هدایی 5

85 کیلوگرم:

حبیب الله اخلاقی 2 - محمد رسولی صفر

98 کیلوگرم:

مهدی علیاری 4 - مهدی زودآشنا صفر

130 کیلوگرم:

بشیر باباجان زاده - مسعود نعمت چکانی (هر دو کشتی گیر دیسکالیفه شدند)


دیدگاه‌ها