کد خبر : 1292320 | 06 دی 1394 ساعت 17:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین استقلال در سردرگمی تغییر برنامه لیگ برتر

تمرین سبک - سنگین برای بازی سیاه جامگان

تمرین امروز استقلال از ساعت 15:30 در زمین شماره 2 آزادی و تحت تاثیر تغییرات مکرر زمان بازی این تیم برابر سیاه جامگان برگزار شد.

تمرین سبک - سنگین برای بازی سیاه جامگان
به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز حدود یک و نیم ساعت  دقیقه طول کشید و تحت تاثیر حواشی اطراف زمین قرار داشت ، این در حالی است که اگر کادرفنی استقلال می‌دانستند که قرار است فردا برابر سیاه جامگان به میدان بروند، مدت تمرین حدود 40 دقیقه می شد.

* در ابتدای تمرین مسوولان باشگاه استقلال گوسفندی جلوی پای بازیکنان قربانی کردند.
* پرویز مظلومی در ابتدای تمرین حدود 15 دقیقه برای بازیکنان جلسه گذاشت و به آنها گفت تحت تاثیر تغییر زمان بازی قرار نگیرند و با قدرت به فکر شکست سیاه جامگان باشند.
* بیش از نیم ساعت از شروع تمرین گذشته بود که به کادرفنی استقلال خبر رسید که بازی آنها قرار است فردا برگزار شود که این موضوع باعث سردرگمی آنها و البته بازیکنان شد، به طوری که آنها از کادرفنی درباره چگونگی فشار تمرینات سوال کردند.به گفته مربیان این تیم  این اولین بار است که آبی پوشان  با تمرین پرفشار قبل از مسابقه روانه یک بازی لیگ می شوند.البته طبعا آنها کمی احتیاط را هم  چاشنی کار کرده بودند .
* وحید طالب لو دروازه بان آبی پوشان که در بازی مقابل سیاه جامگان دوباره به لیگ برتر بازخواهد گشت، به طور ویژه مدنظر پرویز مظلومی و مربی گلرهای استقلال قرار داشت و همه بازیکنان سعی می کردند به وی روحیه بدهند.
*تمرین استقلال در شرایطی به اتمام رسید که همه چیز تحت تاثیر تماس های سرپرست تیم با مدیران سازمان لیگ قرار داشت . درنهایت هم تصمیم بر این شد که اعضای تیم برای اردو به هتل المپیک بروند .

دیدگاه‌ها