کد خبر : 1292916 | 09 دی 1394 ساعت 09:30 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - رئال بتیس

دو تیم بارسلونا و رئال بتیس، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - رئال بتیس
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان برای اولین بار در لالیگا به میدان خواهند رفت و آخرین بازی سالشان را برگزار می‌کنند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینس با کسب 35 امتیاز از 15 بازی و با یک بازی کمتر نسبت به اتلتیکو رئال، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها در5 بازی اخیر خود، 3 تساوی و 2 پیروزی کسب کرده اند و در مجموع با فرم خوبی وارد جام باشگاه‌های جهان نشده اند ولی با کسب پیروزی در دو بازی در آن جام، موفق شدند روند خود را تغییر دهند.حال آنها به دنبال شکست رکورد گلزنی در طول یک سال هستند. در حال حاضر، رکورد 178 گل در سال 2014 برای رئال به ثبت رسیده و بارسا 176 گل به ثمر رسانده که می‌تواند این رکورد را جا به جا کند.

رئال بتیس

بتیس با کسب 20 امتیاز از 16 بازی در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 1 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. حال تقابل با تیمی مثل بارسلونا می‌تواند این روند را بدتر کند. در 5 دیدار اخیر انجام شده بین دو تیم، 4 پیروزی برای بارسلونا و 1 تساوی به ثبت رسیده که بتیسی ها امیدوارند بتوانند آن را تکرار کنند.بتیسی ها امیدوارند بتوانند از خستگی ایجاد شده به خاطر حضور در جام باشگاه‌های جهان، بتوانند از بارسا امتیاز بگیرند.

ترکیب احتمالی:

1083408

دیدگاه‌ها