کد خبر : 1292976 | 09 دی 1394 ساعت 13:22 | 48.7K بازدید | 1 دیدگاه

لجبازی منصوریان و مدیران نفت

پیام صادقیان و علی منصور با هم می‌روند؟

موضوع فروش یا ادامه حضور پیام صادقیان در باشگاه نفت‌تهران تبدیل به سوژه جدید این باشگاه تهرانی شده است.

پیام صادقیان و علی منصور با هم می‌روند؟
به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه روز گذشته پیام صادقیانی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد به دلیل عدم دریافت حق‌وحقوق خود در نیم فصل قصد جدایی از نفتی‌ها را دارد، باشگاه نفت با واکنشی نسبتا تند با انتشار پستی روی سایت خود اعلام کرد پیام صادقیانی را در فهرست فروش قرار داده و اگر باشگاهی قصد فروش وی را دارد، پیشنهادهای خود را به نفت‌تهران بفرستد.

این خبر با واکنش فوری علیرضا منصوریان سرمربی نفتی ها همراه بود. منصوریان در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس تاکید کرد که صادقیان را در این تیم نگه خواهد داشت و سپس اعلام کرد بدون شک صادقیان در نیم فصل دوم در باشگاه نفت به کار خود ادامه خواهد داد: صادقیان جوان ساده‌ای است و چیزی در قلبش نیست اما احساسی شده که این حرف را مطرح کرده است. باید بگویم صادقیان قطع به یقین و قطعا از نفت جدا نمی‌شود و جایی نخواهد رفت.

اما متعاقب این مصاحبه سایت نفت دوباره دست به انتشار خبری زد و این‌بار پیام صادقیان را به همراه 2 بازیکن دیگر به عنوان فهرست فروش قطعی خود اعلام کرد.

با این واکنش که به نظر پاسخی به اظهارات علیرضا منصوریان بود اینطور به نظر می آید که فاصله بین مدیران این باشگاه تهرانی و سرمربی این یک فصل و نیم به حداکثر خود رسیده است.

منصوریان که چندی پیش در گفت‌وگوی بلند با "ورزش سه" از شرایط مالی حاکم بر باشگاه نفت گلایه شدیدی کرده بود، در هفته‌های گذشته جلسات مختلفی با مدیران نفتی‌ها برگزار کرده و ظاهرا صمیمیت سابق بر 2 طرف دیگر وجود خارجی ندارد.

نفتی‌ها که امسال قصد داشتند به عنوان یک مدعی در رقابت‌های لیگ‌برتر شرکت کنند، هنوز نتایج چندان مناسبی در لیگ نگرفتند و در حال حاضر هم با شکست از تراکتورسازی در رده نهم جدول قرار دارند. این تیم روز جمعه در دیدار دشوار مقابل صبا قرار خواهد گرفت که در صورت ادامه این شرایط قاعدتا اوضاع منفی تر هم خواهد شد .

 اینکه در مجادله پیام صادقیان، علیرضا منصوریان بازی را می‌برد یا مدیران نفت حرف خود را به کرسی می‌نشانند هنوز مشخص نیست اما با توجه به اتفاقات افتاده حتی این احتمال نیز وجود دارد که این مساله باعث جدایی سرمربی نفتی‌ها از این باشگاه بشود، اگرچه همیشه در این اوقات یک نفر با ریش سفیدی و پا درمیانی موضوع را حل می‌کند.

دیدگاه‌ها