کد خبر : 1293948 | 13 دی 1394 ساعت 14:08 | 18.8K بازدید | 9 دیدگاه

برای مهدوی شمشیر را از رو کشیده‌اند!

مهدی مهدوی پاسور تیم والیبال بانک سرمایه معتقد است این وسط یک عده کاسه داغ تر از آش شده اند و فکر کنم جای پسرهای شان را در تیم ملی گرفته ام که آنها این گونه شمشیر را برای من از رو بسته اند.

برای مهدوی شمشیر را از رو کشیده‌اند!
به گزارش "ورزش سه"، مسولین تیم پیکان در مورد شکایت ورمیلیو از مهدوی حق را به پاسور خود می دهند چون آنها این ادعا را دارند که مسولین قصد فیصله دادن به موضوع را داشتند اما مصاحبه های مهدوی کار را خراب کرد. پاسور بانک سرمایه از دشمنانی صحبت می کند که شمشیر را برای او از رو بسته اند و منتظر چنین روزهایی بوده اند.

مهدوی در گفت و گو با روزنامه نود گفته است:« من نمی دانم چرا این وسط یک عده کاسه داغ تر از آش شده اند. یک عده منتظر بودند تا برعلیه من جوسازی کنند و با این اتفاقی که افتاد به هدف خود رسیدند. من نمی دانم چه هیزم تری به این ها فروخته ام که با من این کار را می کنند. فکر کنم جای پسرهای شان را در تیم ملی گرفته ام که آنها این گونه شمشیر را برای من از رو بسته اند.»

مهدوی در مورد اینکه این دشمنان چه کسانی هستند و در آینده ملی او چه نقشی خواهند داشت هم این طور توضیح داد:« شاید فکر می کنند جای آنها را در تیم ملی تنگ کرده ام اما تیم ملی ارث پدری من نیست و این را جدی می گویم که هر زمان ببینم شرایط حضور در تیم ملی را ندارم خودم اولین کسی هستم که کنار می روم. هدف همه ما کمک است و فقط دنبال موفقیت تیم ملی هستیم. امیدوارم برخی به دنبال این نباشند تا روی مغز لوزانو راه بروند. یک عده جو بی اخلاقی و بازیکن سالاری و از این حرف ها را راه انداخته اند تا تیم ملی را به حاشیه ببرند. اینها اصلا چشم ندارند موفقیت والیبال را ببینند چون از والیبال کنار گذاشه شده اند همه کار می کنند که این رشته را بدجلوه دهند این در حالی است که ما تا چند ماه دیگر باید برای رسیدن به المپیک بجنگیم و الان باید دربالاترین سطح فنی و روحی قرار داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها