کد خبر : 1294240 | 14 دی 1394 ساعت 17:32 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح سرپرست سپاهان درباره جذب ادینیو

سرپرست سپاهان درباره حضور بازیکنان جدید در این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

توضیح سرپرست سپاهان درباره جذب ادینیو
به گزارش "ورزش سه"، رسول خوروش در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: تمرینات سپاهان از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه از سر گرفته می‌شود. در مورد اردو و بازی تدارکاتی نیز هنوز به صورت قطعی مشخص نشده که به اردو برویم یا خیر.

وی در مورد سوابق "آبریچیچ" بازیکن بوسنیایی که مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفته است افزود: وی عضو تیم ملی بوسنی بوده و 44 بازی ملی دارد. وی در تیم‌های زاگرب، هایدوک اسپلیت و لوکوموتیو مسکو بازی کرده است و در آن زمان بازیکن بسیار گران‌قیمتی بوده است. حُسن این بازیکن 30 ساله این است که چند پُسته است و فصل قبل نیز در یکی از تیم‌های لیگ برتر ترکیه عضویت داشته است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی مبنی بر تمایل سپاهان به جذب لوسیانو ادینهو گفت: در کل اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم از طریق سایت رسمی باشگاه آن را اعلام می‌کنیم و هر خبری به جز اخبار سایت رسمی باشگاه منتشر شد، دروغ است.

وی در مورد تماس تیم تراکتورسازی با محمدرضا خلعتبری برای پیوستن به این تیم بیان داشت: ما از کجا باید بدانیم که با بازیکن ما تماس گرفته‌اند و دلیل و مدرکی مبنی بر تماس آنها نداریم. اینها شایعاتی است که رسانه‌های وابسته به دشمنان ما در زمان نقل‌ و انتقالات برای تشویش اذهان هواداران سپاهان درست می‌کنند.

خوروش در مورد وضعیت علی حمودی گفت : خدمت سربازی این بازیکن هنوز تمام نشده است و نمی‌دانم چه زمانی تمام می‌شود ولی حمودی به محض پایان مدت خدمت سربازی‌اش باید به سپاهان برگردد.

دیدگاه‌ها