کد خبر : 1294844 | 17 دی 1394 ساعت 09:30 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انتقاد شدید انریکه از خشونت در دربی کاتالونیا

بارسلونا شب گذشته موفق شد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 4-1 بر اسپانیول غلبه کرده تا امید زیادی به صعود بع دور یک چهارم داشته باشد.

انتقاد شدید انریکه از خشونت در دربی کاتالونیا
به گزارش "ورزش سه"، دو گل از مسی و گل های نیمار و پیکه باعث شد تا آبی اناری ها تساوی روز شنبه مقابل اسپانیول در لالیگا را به نوعی جبران کرده باشند. این دیدار البته بسیار خشن و پربرخورد نیز بود و اسپانیول از دقیقه 71 با اخراج دو بازیکن خود 9 نفره به کار ادامه داد.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت:" داوران باید مانع بروز خشونت در بازی های فوتبال شوند. آنها هستند که باید باعث شوند فوتبال تبدیل به فوتبال آمریکایی نشود. امشب بازی خشنی را شاهد بودیم اما یک بازی رسمی نباید این اندازه خشونت در خود داشته باشد. هدفم مقصر جلوه دادن اسپانیول نیست. نگران چیزهایی هستم که نباید در فوتبال وجود داشته باشند. بارسلونا و اسپانیول دو سبک متفاوت از فوتبال را نمایش می دهند ولی هر دو دوست دارند فوتبال بازی کنند."

انریکه سپس به تمجید از آردا و ویدال پرداخت که پس از 6 ماه توانستند اولین بازی خود برای بارسلونا را انجام دهند:" از نمایش آردا و ویدال راضی هستم. مدت ها بود که در یک بازی رسمی باشگاهی حضور نداشتند. این دو برای حل مشکلات به ما کمک زیادی خواهند کرد. ویدال در دقایق اندکی که به میدان رفت امیدوارکننده بود."

اینیسیتا:" نمی دانم از کدام خصوصیات برتر او صحبت کنم. او اشراف کاملی به یک زمین فوتبال دارد و از این لحاظ کاملا شبیه ژاوی است. اینیستا یک فوتبالیست جادویی و تکرار نشدنی است."

دیدگاه‌ها