کد خبر : 1295074 | 18 دی 1394 ساعت 13:48 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی: دست قلعه نویی درد نکند

میرهانی هاشمی می گوید با وجود اینکه دوست داست تراکتور را تا آخر فصل همراهی کند اما شرایط به نوعی پیش رفت که مجبور به جدایی شد.

هاشمی: دست قلعه نویی درد نکند
به گزارش "ورزش سه"، هاشمی درمورد جدایی از تراکتور گفت: گرفتن این تصمیم برایم سخت بود از طرف دیگر تصمیم گرفتم که به تیم شهرم بیایم من از خونه به خونه بابل پیشنهاد داشتم و آن ها با مسوولان تراکتور صحبت کرده بودند یکسری با این موضوع موافق و یکسری مخالف بودند از طرف باشگاه خونه به خونه گفتند که رضایتت را می گیریم.

او درمورد اینکه قبل از آمدن با قلعه نویی مشورت کرد ادامه داد: من یکی،دو مرحله با آقای قلعه نویی صحبت کردم و مشاوره گرفتم ایشان دوست داشتند من بمانم از طرف دیگر  دوست داشتم به خونه به خونه بیایم خلاصه با این تصمیم موافقت کردند. دست امیرخان هم درد نکند که به من کمک کرد با توجه به اینکه دوست داشتم بازی کنم. باید یک تصمیم درست می گرفتم دوست داشتم تا آخر فصل در تراکتور بمانم ولی مجبور به جدایی شدم.

این بازیکن درمورد خرید‌های خوبی که خونه به خونه بابل انجام داده نظرش را اینگونه بیان کرد: صد در صد خرید ها خوب بوده مخصوصا کسانی که نیم فصل دوم اضافه شدند ما تمام تلاشمان را می کنیم تا باشگاه به هدفش که لیگ برتری شدن است برسد .دو،سه بازیکن لیگ برتری بسیار خوب از تیم های پر طرفدار در یکی ،دو روز آینده به ما اضافه می شوند  به هرحال باشگاه یارگیری هایش را انجام داده تا برای فصل بعد اگر لیگ برتری شد با توجه به اینکه ۶ سهمیه لیگ برتری بیشتر نمی تواند بگیرد به مشکل بر نخورد.

وی خطاب به هواداران تیم سابقش یعنی تراکتور نیز می گوید: جا دارد از همه هوادران تبریزی تشکر کنم که در سرما ما را حمایت کردند،آن هم در سرمای تبریز که خود ما که با باشگاه قرار داد داشتیم حضورمان سر تمرین یا بازی ها ۵۰_۵۰ بود. و یک تشکر هم می کنم از آقای قلعه نویی که خیلی به تیم شخصیت داد ،احترام ها داشت زیر سوال می رفت که با آمدن ایشان احترام ها برگشت به همین دلیل از او تشکر ویژه می کنم و برایش آرزوی موفقیت می کنم .

هاشمی در پایان افزود: تیم خونه به خونه واقعا دارد هزینه می کند انشاالله به لیگ برتر صعود کند ،مازندارن مدت هاست تیم ندارد و خیلی خوب می شود اگر به لیگ برتر بیاییم زیرا بازیکنان بومی می توانند به تیم و شهر خودشان برگردند،از آقای میثاقیان هم تشکر می کنم که در این دو،سه ساله به من لطف داشته و چه اول فصل چه وسط فصل از من خواسته در خدمت خودش یا تیمشان باشم.

دیدگاه‌ها