کد خبر : 1295177 | 18 دی 1394 ساعت 19:33 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی منچستریونایتد

فان خال: اخبار مربوط به گواردیولا نگرانم نمی کند

پپ گواردیولا، سرمربی حال حاضر بایرن چند روز پیش رسما خبر از علاقه خود به مربیگری در لیگ برتر انگلیس داد.

فان خال: اخبار مربوط به گواردیولا نگرانم نمی کند
به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا فصل بعد بطور حتم در تیمی دیگر به غیر از بایرن مربیگری خواهد کرد و از سیتی، یونایتد و چلسی به عنوان مقصد بعدی او یاد می شود.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی یونایتد که وضعیت چندان باثباتی در این تیم ندارد و ممکن است در صورت کسب چند نتیجه ضعیف دیگر از این تیم برکنار شود، در مورد اخبار مربوط به مذاکره مدیران یونایتد با گواردیولا گفت:" دو سال پیش گفته بودم که علاقه مربیان به حضور در لیگ برتر چیز عجیبی نیست.  مربیان همیشه جاه طلبند و گواردیولا یکی از مربیانی است که دوست دارد تجربه مربیگری در لیگ برتر را کسب کند. 

من قبلا هم گفته ام که در پایان دوران مربیگری قرار دارم و این مسائل برای من دیگر اهمیتی ندارند. برای من مهم این است که  یونایتد را به اهدافش برسانم و هنوز یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده است. نگران اخبار و شایعات موجود نیستم."

فان خال در مورد بازگشت عدنان یانوزای نیز گفت:" من همیشه به عدنان باور داشتم. بهتر این است که او در یونایتد توانایی و استعداد خود را نشان دهد. در ابتدا او باید در تیم دوم باشگاه، آمادگی بدنی اش را نشان دهد و سپس صبر کنیم و ببینیم که می تواند در بازی روز دوشنبه برابر ردینگ به میدان برود یا خیر."

دیدگاه‌ها