کد خبر : 1295491 | 19 دی 1394 ساعت 23:16 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک شواینی به گروس‌کروتس بابت تیم جدیدش

هافبک سابق دورتموند که به تازگی با اشتوتگارت قرارداد امضا کرد مدعی است شواین‌اشتایگر برای این انتقال به او تبریک گفته است.

تبریک شواینی به گروس‌کروتس بابت تیم جدیدش
به گزارش "ورزش سه"، شاید عجیب به نظر برسد که یک بازیکن به دلیل دلتنگی‌اش برای وطن باشگاهش را عوض کند، اما کوین گروس‌کروتس اینکار را کرد.
او که بعد از فصلی ناموفق در بروسیا دورتموند تابستان اخیر با گالاتاسرای استانبول به توافق رسید، به دلیل تاخیر در ثبت اداری قراردادش با این تیم از سوی فیفا اجازه پیدا نکرد تا پایان نیم‌فصل به میدان برود؛ او به دلیل عدم تحمل دلتنگی در ترکیه این تهدید را تبدیل به فرصت کرد و به میهنش بازگشت.
این هافبک 26 ساله بعد از این فراز و نشیب امروز برای نخستین بار از احساساتش سخن گفت:" تصورم این بود که شرایط آسان‌تری در انتظارم باشد. در ترکیه متوجه شدم در این کشور روحیه کاملا متفاوتی با کشور ما حاکم است؛ حتی با اینکه مردمش خیلی مودب بودند اما آلمان برای من چیز دیگری است. می‌خواستم به هر ترتیبی شده به هر قیمتی به آلمان و بوندسلیگا برگردم. طی این شش ماهی که آنجا بودم توانستم خیلی خیلی فکر کنم؛ این دوره مرا پخته کرد."
او درمورد چرایی انتخاب اشتوتگارت هم گفت:" این تیم به من می‌خورد؛ باشگاهی سنتی و قدیمی با حال و هوایی خاص؛ فضایی که برای بازی‌ام به آن احتیاج دارم. اینکه این تیم با سقوط دست و پنجه می‌کند هم انگیزه مرا افزایش می‌دهد. در اشتوتگارت فقط می‌توان احساس خوبی داشت! من در همین روزهای نخست بازخورد بسیار خوب و دلچسبی از مردم دریافت کرده‌ام.
شواین‌اشتایگر هم برایم نوشت از اینکه بالاخره تکلیفم روشن شد و دوباره به کشورم برگشتم خوشحال است و بخاطر پیوستن به اشتوتگارت به من تبریک گفت. در ضمن یک ماه دیگر در مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی مقابل بروسیا دورتموند به میدان خواهیم رفت که این اتفاق تصادف جالب و هیجان‌انگیزی خواهد بود. از همین حالا خیلی از هم‌تیمی‌های سابقم برایم نوشته‌اند که از دیدار دوباره‌ام خوشحال خواهند شد. دوست دارم طوری در اشتوتگرات بدرخشم که دوباره به تیم ملی هم دعوت شوم."

دیدگاه‌ها