کد خبر : 1295804 | 21 دی 1394 ساعت 10:01 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

مسئولان تراکتورسازی حق صحبت با شریفی را نداشتند

باران‌چشمه: حالا همه حامی ملوان شده‌اند

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح می‌گوید که مسئولان باشگاه تراکتورسازی حق صحبت کردن با مهدی شریفی را نداشتند.

باران‌چشمه: حالا همه حامی ملوان شده‌اند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهرعلی باران‌چشمه، رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص تغییر کُد سربازی مهدی شریفی که او را از ملوان بندرانزلی راهی تراکتورسازی تبریز کرد، گفت: شریفی از 20 دی‌ماه سرباز نیروهای مسلح شد. باشگاه تراکتورسازی هفته گذشته ارتباطی را با مهدی شریفی برقرار و نیازمندی‌اش به این بازیکن را اعلام کرد.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه تراکتورسازی حق برقراری ارتباط با این بازیکن را داشته یا نه، اظهار داشت: ما گفتیم که هیچ باشگاهی از جمله تراکتورسازی حق ندارد با بازیکنان سرباز ارتباط بگیرد، چراکه تصمیم در خصوص وضعیت آنها در کمیسیون نیروهای مسلح گرفته می‌شود.


رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح ادامه داد: قصد ما کمک به تیم ملوان بود و شریفی را در اختیار این تیم قرار داده بودیم، اما روز شنبه مسئولان باشگاه تراکتورسازی و برخی مسئولان شهری صحبت‌هایی انجام دادند و گفتند چون در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های عربستانی، قطری و ازبکستانی باید رقابت کنند و با توجه جو سازی اخیر کشورهای عربی این بازیکن را به تراکتورسازی بدهیم تا آنها در آسیا بدرخشند. مهدی شریفی از روز گذشته سرباز شده و برگه اعزام او هنوز صادر نشده بود و به همین دلیل برگه اعزام او برای تراکتورسازی صادر شد تا بتواند به این تیم کمک کند.


باران‌چشمه که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شد شریفی سرباز ملوان باشد اما به صورت قرضی در لیگ قهرمانان آسیا به تراکتورسازی کمک کند، گفت: در خصوص چنین موضوعی هم بحث شد، اما چون بازیکنان لیگ برتری دیگری هم هستند که به زودی سرباز می‌شوند، مقرر شد این بازیکنان به باشگاه ملوان داده شوند. نیازمندی تراکتورسازی به این بازیکن نسبت به ملوان بیشتر بود. برای ما فرقی ندارد و دوست داریم تیم‌های تحت پوشش نیروهای مسلح بدرخشند. بابت این موضوع هم از طرفداران ملوان و مردم انزلی عذرخواهی می‌کنم و در آینده بازیکنان دیگری را به آنها خواهیم داد تا این اتفاق جبران شود.


وی در واکنش به این مسئله که چرا تغییر کد سربازی شریفی به این اندازه حاشیه ساز شد و علت این حواشی چیست، خاطرنشان کرد: به دلیل حساسیت‌های زیادی است که ایجاد می‌شود. باشگاه ملوان در این مدت با مشکلات عدیده زیادی روبه‌رو بوده، اما هیچکدام از دست‌اندرکاران شهر انزلی و مرتبط با این باشگاه نیامدند تا مشکلات ملوان را حل کنند. حالا که یک بازیکن به ملوان نرفته و این اتفاق افتاده است، همه آنها جلو آمده‌اند و حامی ملوان شده‌اند. اگر مسئولانی که دست‌اندرکار هستند کار خودشان را به درستی انجام دهند و به وظیفه‌شان عمل کنند، اصلاً کار ملوان به اینجا کشیده نمی‌شد.


رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: مردم به تیم‌های خود علاقه‌مند هستند و دوست دارند تیم‌های‌شان موفق شوند. ما هم علاقه‌مند به درخشش تیم‌های لیگ برتری هستیم، به خصوص تیم‌های شهرستانی که با امکانات کم کار را پیش می‌برند و امیدوارم این تیم‌ها با نتایج خوبی که می‌گیرند، نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر باشند. به نظرم دلیل این حواشی به نگاه‌های مختلف بر می‌گردد و بخشی از آن می‌تواند به دلیل سوءمدیریت‌ها باشد.


دیدگاه‌ها