کد خبر : 1296091 | 22 دی 1394 ساعت 12:14 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی نیوکاسل - منچستریونایتد

دو تیم نیوکاسل و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه سنت جیمز پارک شهر نیوکاسل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی نیوکاسل - منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، با توجه افزایش مصدومان یونایتد، لوئیس فان‌خال کار سختی در انتخاب ترکیب اصلی تیمش در دیدار امشب مقابل کلاغ ها خواهد داشت.

نیوکاسل

نیوکاسل با کسب 17 امتیاز از 20 بازی در رده ی هجدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،  4 شکست و 1 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. انتظار می‌رود که طبق پیش بینی ها و روند، یونایتد بازی آسانی پیش رو داشته و 3 امتیاز را کسب کند. در 5 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد، 1 تساوی و 1 پیروزی برای نیوکسل به ثبت رسیده است.جک کولبک به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

منچستریونایتد

لوئیس فان‌خال که تیمش روند خوبی تا به اینجای کار نداشته و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، کار سختی در انتخاب بازیکن برای این بازی پیش رو خواهد داشت. شواین اشتایگر مقابل شفیلد یونایتد دچار مصدومیت شد و حضورش در این بازی هنوز قطعی نیست. مورگان اشنایدرلین که از ابتدای فصل در بیشتر بازی ها مورد استفاده قرار گرفته بود، مقابل شفیلدیونایتد استراحت داده شد تا بتواند برای این بازی آماده باشد. یونایتد با کسب 33 امتیاز در رده ی پنجم جدول لیگ قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست کسب کرده اند و به نظر می‌رسد پس از شکست های متعدد متوالی، بالاخره به روند خوبی رسیده اند.

دیدگاه‌ها