کد خبر : 1298791 | 03 بهمن 1394 ساعت 14:33 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

سه پرچم را بالای سر می‌برم

اولین مصاحبه بانوی پرچمدار ایران در المپیک

زهرا نعمتی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو انتخاب شد و او نام خود را به عنوان اولین ورزشکاری مطرح کرد که هم سهمیه المپیک را کسب کرده است و هم پارالمپیک.

اولین مصاحبه بانوی پرچمدار ایران در المپیک
به گزارش "ورزش سه"، زهرا نعمتی، ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی تیراندازی با کمان پس از انتخاب به عنوان پرچمدار ایران در مسابقات المپیک 2016 انتخاب شد. دبیر کمیته ملی المپیک بعد از این انتخاب در ادعایی جالب گفت:« اعضای هیأت اجرایی کمیته حتی بدون یک مخالف به پرچمداری زهرا نعمتی در المپیک رأی دادند.» این موضوع از اهمیت نام نعمتی و ارزشمند بودن کار او است و المپیک پیش رو رژه ای متفاوت برای کاروان ایران خواهد بود.

نعمتی بعد از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران المپیک ریو گفت:« خیلی خوشحالم. این اتفاق به دلیل حمایت و زحمات مسئولین کمیته ملی المپیک و کیومرث هاشمی بود. تمام موفقیت‌هایی که در این مدت بدست آوردم دست به دست هم داد تا این اتفاق رخ دهد و من به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شوم.»

او می گوید:« این افتخار بزرگی برای جامعه زنان و جامعه تیراندازی با کمان ایران است. از این مسأله خوشحالم و افتخار هر ورزشکاری است که پرچمدار کشورش در المپیک باشد. برایم باعث غرور است چرا که سه پرچم را بالا می‌برم؛ پرچم ورزش بانوان، پرچم تیراندازی با کمان و پرچم پارالمپیک.»

نعمتی افتخاری دیگر را برای ورزش ایران به دست آورده است، او هم سهمیه حضور در المپیک را دارد و هم پارالمپیک. او بعد از این اتفاق می گوید:« برای حضور موفق در بازی های المپیک و پارالمپیک تمریناتم را انجام می دهم و امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در ترکیه برگزار می شود بتوانیم سهمیه تیمی را نیز به دست آوریم. من با کسب سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک ثابت کردم که می توانم با تلاش به موفقیت های بزرگی دست یافت.»

دیدگاه‌ها