کد خبر : 1299208 | 05 بهمن 1394 ساعت 01:30 | 38.6K بازدید | 8 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: به بازیکنان رئال افتخار می کنم

رئال مادرید امشب در زمین بتیس با تساوی 1-1 متوقف شد تا بیش از گذشته شانسش از کسب عنوان قهرمانی لالیگا کاسته شود.

زیدان: به بازیکنان رئال افتخار می کنم
به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها خیلی زود با گل سخودو از بتیس عقب افتادند و تنها با گل دقیقه 71 بنزما موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و موقعیت های گل زیادی را با درخشش دروازه بان بتیس از دست دادند.

زیدان در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:" بازی را بد شروع کردیم و در 15 دقیقه اول خوب نبودیم و همین باعث شد کار برای ما دشوار شود. پس از دریافت گل، کنترل بازی را در دست گرفتیم و شانس های گلزنی زیادی خلق کردیم ولی فوتبال همین است. وقتی موقعیت گل نصیبتان می شود، باید از آن استفاده کنید؛ کاری که ما امشب خوب انجام ندادیم. البته شانس هم با ما یار نبود.

با وجود این تساوی ناامید نیستم. به راهمان ادامه خواهیم داد و می دانم که مسیر درستی را طی می کنیم. باید همچنان کار کنیم و من ترجیح می دهم به آینده این تیم مثبت فکر کنم. از تلاش بازیکنانم در بازی امشب احساس غرور می کنم.
خوشبختانه تیم از لحاظ فیزیکی وضعیت بهتری پیدا کرده است. امشب دو امتیاز از دست دادیم که وجه منفی قضیه بود. واقعیت این است که انتظار نداشتم مقابل بتیس متوقف شویم؛ با این حال  هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده و تا روز آخر دست از تلاش بر نمی داریم. "

علت نیمکت نشینی کارواخال:" بازیکنان زیادی در اختیار دارم و بازهم اقدام به تغییر چینش ترکیب اصلی خواهم کرد. من از کارواخال در دو بازی گذشته راضی بودم و او امروز هم وقتی به زمین آمد خوب بازی کرد ولی ترجیح دادم دانیلو از ابتدا به میدان برود و او هم تا زمانی که در زمین حاضر بود، عملکرد قابل قبولی داشت."

دیدگاه‌ها