کد خبر : 1300283 | 09 بهمن 1394 ساعت 15:21 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب آل استار جذاب ترین مسابقه سال (عکس)

سرمربیان NBA با اعلام کردن بازیکنان ذخیره تیم های آل استار ترکیب غرب و شرق را برای این بازی بزرگ مشخص کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دریماند گرین و کلی تامپسن از گلدن استیت واریورز در لیست ۱۴ نفره بازیکنانی قرار دارند که توسط سرمربیان لیگ، به عنوان بازیکنان ذخیره مسابقه All Star 2016 ان بی ای انتخاب شده اند.

گرین برای نخستین بار برای شرکت در بازی آل استار NBA انتخاب شده است و کلی تامپسن برای دومین سال متوالی این افتخار را کسب خواهد کرد. این دو به اضافه استفن کری سه نماینده گلدن استیت در مسابقه آل استار خواهند بود؛ اتفاقی که از فصل ۱۹۷۵-۷۶ بی سابقه بوده است.

پس از ریک بری، فیل اسمیت و جمال ویلکس که ۴۰ سال پیش، از یک تیم باهم در آل استار حضور داشتند، کری، گرین و تامپسن، اولین مثلثی هستند که از یک تیم در مسابقه آل استار حضور دارند. گرین که میانگین ۱۴٫۵ امتیاز، ۹٫۴ ریباند و ۷٫۲ پاس منجر به گل را در کارنامه دارد، با ۸ تریپل دابل پیشتاز بازیکنان لیگ در این فاکتور است. کلی تامپسن که متوسط ۲۰٫۹ امتیاز را ثبت کرده است، با ۱۴۰ شوت سه امتیازی موفق، در رده‌ی دوم لیگ از نظر تعداد شوت های سه امتیازی موفق قرار دارد.

لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو اسپرز، دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، جیمز هاردن از هیوستن راکتس و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، دیگر بازیکنان ذخیره تیم غرب در کنار گرین و تامپسن هستند.

1088765

بازیکنان ذخیره تیم شرق شامل کریس باش از میامی هیت، جیمی باتلر از شیکاگو بولز، دمار دروزن از تورنتو رپتورز، آندره درامند از دیترویت پیستونز، پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس و جان وال از واشنگتن ویزاردز است.

1088764

بازیکنان ذخیره آل استار توسط ۳۰ سرمربی لیگ انتخاب شده اند. از سرمربیان لیگ خواسته شده بود ۷ بازیکن شامل ۲ گارد، ۳ بازیکن زمین جلویی و ۲ بازیکن بدون در نظر گرفتن پست، از کنفرانس خودشان انتخاب کنند. سرمربیان نمی توانستند بازیکنان تیم خودشان را انتخاب کنند.

در صورتی که بازیکنی نتواند در مسابقه آل استار شرکت کند، جایگزین او توسط کامیشنر NBA، آدام سیلور انتخاب خواهد شد. اگر بازیکن مصدوم یکی از بازیکنان شروع کننده باشد، جایگزین او در ترکیب شروع کننده توسط سرمربی تیم تعیین می شود.

دیدگاه‌ها