کد خبر : 1300439 | 10 بهمن 1394 ساعت 10:32 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

حمله بی سابقه رسانه های قطری به سرمربی اسپانیایی

سانچس مقصر حذف از المپیک 2016 ریودوژانیرو

قطر در بازی رده بندی هم باخت تا فرصت حضور در المپیک 2016 را از دست بدهد، اتفاقی که اصلا به مذاق طرفداران و رسانه های این کشور خوش نیامد.

سانچس مقصر حذف از المپیک 2016 ریودوژانیرو
به گزارش "ورزش سه"، میزبان جام جهانی 2022 برای این که تا قبل از این تورنمنت بزرگ بتواند نامش را در بین بزرگان فوتبال مطرح کند سرمایه گذاری وحشتناکی انجام داد که یکی از نماینده های آسیا در المپیک 2016 ریودوژانیرو باشد اما تمام نقشه های آنها با شکست برابر عراق خراب شد تا انتقادات زیادی از سرمربی اسپانیایی انجام شود.

فیلیکس سانچس به عنوان سرمربی قطر بعد از ناکامی در راهیابی به المپیک از دید طرفداران و رسانه های قطری به عنوان مقصر اصلی شکست برابر کره جنوبی و عراق در دو بازی نیمه نهایی و رده بندی معرفی شد تا تمام کاسه کوزه ها بر سر رفیق ژاوی شکسته شود و این مربی در یک قدمی اخراج قرار بگیرد.

روزنامه های قطری از جمله الرایه، الوطن ، الشرق و ... امروز بیشتر مقاله های خود را اختصاص به انتقاد از برنامه ها و تصمیمات تاکتیکی مربی اسپانیایی اختصاص دادند تا کسی که تا همین چند روز پیش با رساندن قطر به نیمه نهایی جزو محبوب ترین چهره ها شناخته می شد حالا به عنوان مقصر ناکامی ها قلمداد شود.نکته جالب این که فلیکس سانچس رفاقت نزدیکی با ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا و این روزهای السد دارد و با توجه به حمایتی که ژاوی از او انجام می دهد باید دید قطری ها چه تصمیمی در خصوص آینده اش اتخاذ خواهند کرد.

با ناکامی در راهیابی به المپیک 2016 ریودوژانیرو قطری ها حال دو تورنمنت بزرگ دیگر پیش رو دارند تا طلسم عدم حضورشان در بین بزرگان فوتبال جهان را بشکنند .جام جهانی 2018 روسیه و المپیک 2020 توکیو تنها تورنمنت هایی هستند که قطری ها باید تلاش کنند تا در آن حاضر شده و قبل از میزبانی جام جهانی 2022 تجربه حضور در بین بزرگان را به دست بیاورند. هدفی سخت و دشوار که برای کشوری همچون قطر با این پتانسیل می تواند یک آرزو باقی بماند.

دیدگاه‌ها