کد خبر : 1301260 | 13 بهمن 1394 ساعت 12:09 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: ضربه مهاجم استقلال غیر قابل مهار بود

محکوم به شکست نفت در انزلی هستیم

ملوان در آغاز دور برگشت لیگ برتر در اهواز مقابل تیم انتهای جدول استقلال به تساوی 1-1 قناعت کرد تا همچنان روی نوار نبردن گام بردارد.

محکوم به شکست نفت در انزلی هستیم
به گزارش "ورزش سه"، تیم محبوب انزلی هفته هاست در حسرت برد می سوزد و آخرین بار توانست فولاد را در زمین باتلاقی تختی با یک گل از پیش رو بردارد امیدوار بود دوباره نوار بردهایش را مقابل تیمی از خوزستان جشن بگیرد اما در نهایت به تساوی رسید تا با یک امتیاز به مرداب بازگردد.

سیدحسین حسینی در خصوص شرایط ملوان گفت:« خیلی تلاش کردیم تا دوباره روی نوار برد گام برداریم اما جلوی تیم ناشناخته و جوان استقلال اهواز اوضاع بر وفق مراد ما پیش نرفت و تنها به یک تساوی رسیدیم تا کارمان سخت تر شود. متاسفانه در این هفته ها با کمی بدشانسی هم روبرو می شویم که امیدوارم این بدشانسی ها در بازی فردا مقابل نفت تمام شود».

او در ادامه به گلی که از استقلال اهواز خورد اشاره کرد و افزود:«واقعا ضربه ای که مهاجم استقلال اهواز زد غیر قابل مهار بود. این هم از شانس من است که باید این گل ها را بخورم و توپ روی پای مهاجمان رقیب بنشیند(باخنده) شک ندارم اگر مهاجم اهوازی ها 100 بار دیگر هم شوت بزند این گونه توپ به چارچوب نمی رود».

حسینی در پایان به بازی فردا با نفت هم اشاره ای داشت و گفت:« ما محکوم هستیم تا این بازی را ببریم گرچه خوب می دانیم کار دشواری برابر این تیم داریم. نفتی ها هم از یک کادر فنی خوب بهره می برند هم این که در آستانه بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می خواهند روحیه خود را با برد بالا ببرند اما ملوان هم به سه امتیاز بازی فردا نیاز مبرم دارد و امیدوارم بتوانیم با حمایت پرشور طرفداران مان از این جنگ سربلند بیرون بیاییم».

دیدگاه‌ها