کد خبر : 1302815 | 19 بهمن 1394 ساعت 13:57 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

در ستایش پدیده و سیاه‌جامگان

مشهدی‌ها می‌خواهند در لیگ بمانند(عکس)

دو تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر این روزها بازی‌هایشان را با پیروزی به پایان می‌رسانند و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی دچار تغییر مثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده که همانند اولین فصل حضور خود در لیگ برتر ایستادن در کمرکش جدول را به روند سینوسی ترجیح داده است در بازی‌های لیگ پانزدهم نیز آهسته و پیوسته به کار خود ادامه می‌دهد تا بتواند سومین سال حضور خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

کار یاران رضا مهاجری از بازی‌های هفته پانزدهم آغاز شد، هفته‌ای که آن‌ها باید به مصاف سپاهان استیماچ می‌رفتند و درنهایت توانستند این تیم را با نتیجه یک‌بریک متوقف کنند، پس‌ازآن پرسپولیس را با نتیجه دو بر دو متوقف کردند، آن‌ها در هفته هفدهم در اهواز بازی خود را با یک گل به فولاد باختند اما پس‌ازآن دو پیروزی سخت و حساس دیگر به دست آوردند، در مشهد سایپا را از پیش رو برداشتند و در تبریز تراکتورسازی پرانگیزه را باز هم شکست دادند تا 6 امتیاز شیرین به دست بیاورد.

1090695

پدیده‌ای‌ها پس از دو پیروزی اخیر خود 24 امتیازی شدند تا با اختلاف یک امتیازی سپاهانی‌ها در رده یازدهم جدول رده‌بندی بایستند.

سیاه‌جامگان هم پس از تغییرات زیاد خود در کادر مربیان و شکست‌ها و تساوی‌هایی که در دوره جدید خود کسب کرد از هفته هفدهم تاکنون و در 3 بازی حتی یک امتیاز را هم از دست نداده است. آن‌ها در حالی در این بازی 9 امتیاز به دست آوردند که در 16 بازی گذشته خود موفق به کسب این مقدار امتیاز شده بودند.
گویا تغییر و تحولاتی که کاظمی در کادر بازیکنان این تیم به وجود آورده تاکنون مؤثر افتاده و بازیکنان تازه‌وارد این تیم تأثیرات خود را در این تیم گذاشته‌اند. آن‌ها در هفته هفدهم استقلال اهواز را دو بر یک از پیش رو برداشتند، در هفته هجدهم دست‌به‌کار بزرگی زدند و نفت را در تهران با نتیجه مشابه دو بر یک شکست دادند و در بازی روز گذشته نیز گسترش فولاد را با یک گل از پیش رو برداشتند تا با 9 امتیازی که در سه بازی اخیر خود به دست آوردند 18 امتیازی شوند و درفاصله دو امتیازی فولادی‌ها به رده چهاردهم جدول رده‌بندی برسند.

1090696

دیدگاه‌ها