کد خبر : 1304502 | 26 بهمن 1394 ساعت 14:24 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: حریف زیر توپ می‎زد و برنامه‎ای نداشت

هافبک سابق راه آهن که اکنون در سیاه جامگان توپ می زند اعتقاد دارد تیم قبلی اش برنامه خاصی برای بازی با آنها نداشت.

کریمی: حریف زیر توپ می‎زد و برنامه‎ای نداشت
حسین کریمی در مورد کسب تساوی مقابل راه آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: راه آهن رو به بازی مستقیم آورده بود و زیر توپ می زد اما ما هدف و برنامه داشتیم و می خواستیم از روی تاکتیک به گل برسیم اما با بازی که حریف ارائه داد برنامه های ما منحل شد و به نظرم یک امتیاز برای ما بد نبود بلکه برای راه آهن حکم باخت را داشت.

این بازیکن که نیم فصل اول در راه آهن توپ می زد در مورد اینکه در تقابل با تیم سابقش چه حسی داشت ادامه داد: در راه آهن از بچه ها بدی ندیده بودم ولی فوتبال حرفه ای است یک روز در تیمی هستی و فردایش مقابل همان تیم بازی می کنی اما مسوولان راه آهن به قول هایشان عمل نکردند و مجبور به ترک این تیم شدند.

او در مورد روند رو به رشدی که سیاه جامگان پیدا کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: قول می دهم سیاه جامگان جزو 10 تیم باشد، هدفی که داریم این است که جزو تیم های اول تا سوم نیم فصل دوم باشیم.

هافبک سیاه جامگان درباره دربی مشهد و دیدار با پدیده در هفته بیست و یکم لیگ می گوید: به نظر من این مهمترین بازی ماست و حس خوبی به این بازی دارم و احساس می کنم می بریم. روند پیروزی های ما خوب بوده پدیده هم به همین شکل. امیدوارم هواداران ما حمایتمان کنند تا به پیروزی برسیم.

کریمی در پایان افزود: از آقای عباسی مالک باشگاه که دارد از جیبش برای این تیم خرج می کند، تشکر می کنم. کمتر کسانی مثل او پیدا می شوند و آقای عباسی این کار را فقط به خاطر عشق و علاقه اش انجام می دهد.

دیدگاه‌ها