کد خبر : 1304565 | 26 بهمن 1394 ساعت 17:43 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با لوپاریزین

هازارد: چلسی از PSG می ترسد

فردا از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تیم های چلسی و پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس پاریس به مصاف هم خواهند رفت.

هازارد: چلسی از  PSG می ترسد
به گزارش "ورزش سه"، این بازی به نوعی تکرار بازی سال گذشته دو تیم در همین مرحله است. بازی رفت دو تیم در پاریس 1-1 مساوی شد اما پاری سن ژرمن در بازی برگشت با وجود 10 نفره بودن موفق شد با کسب تساوی 2-2 به یک چهارم نهایی صعود کند.

ادن هازارد در آستانه این بازی به لوپاریزین گفت:" وقتی در قرعه کشی به PSG برخورد کردیم همه فریاد زدیم نه، پاری سن ژرمن نه! دوباره PSG؟ ما هنوز خاطره بازی سال گذشته را در ذهن داریم. صعود در دستان ما بود اما با خوردن دو گل مشابه از روی نقطه کرنر همه چیز بر باد رفت. از ناحیه ای گل خوردیم که نقطه قوت ما بود.

می دانیم که پاری سن ژرمن امسال تیم ترسناک تری است و می توان آنها را با رئال و بارسا مقایسه کرد. آنها در لیگ فرانسه اکثر بازی هایشان را برده اند و هر تیمی که به پارک دو پرنس می رود می داند که ممکن است به سختی شکست بخورد. این بلا بر سر چلسی هم می آید؟ هر چیزی امکانپذیر است. با این حال باید بگویم که ما هم بازیکنان بزرگ و باکیفیتی در اختیار داریم و حذفمان قطعی نیست؛ هرچند که PSG شانس اول صعود است."

دیدگاه‌ها